Daar was ik weer... of nog steeds eigenlijk
Maandag had ik de auto opgehaald bij de garage, luchtinlaat pakkingen vervangen + veel meer dingen, grote stroomstoring eruit gehaald, en motor liep heeeeeerlijk! Geweldig stuk gereden, zo heb ik nog nooit genoten van mijn 33 Rekening betalen... Maar goed, het was nodig.
Maar goed, s'avonds was ik van plan om naar mijn broer in Dedemsvaart op de koffie te komen, start ik de auto... slaat aan,, blub blub... uit. Weer starten, wat meer gas gebruiken en vooruit... 200 meter... blub blub... Maar geen koffie in Dedemsvaart dus.
Dinsdag maar weer naar de garage gebracht, Harry ( de monteur) zou er s'middags maar weer naar kijken. Wat blijkt, motor krijgt veel te veel benzine. Afstellen, en nog net zo klote lopen. Wat hieruit blijkt,
het torretje loopt op het moment op twee cilinders, uitlezen was geen optie zei Harry, en Alfa Nord zei precies het zelfde over de telefoon.
Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Harry is wel aan het zoeken, maar ik wil ook wel wat sneller dat ding klaar hebben. Anders mag ik straks gaan zoeken naar geld
Lambdasonde is goed, thermo-sensor is vervangen, bougiekabels vorig jaar vlak voor winter, bougies (NGK & golden lodge geprobeerd) 6 weken geleden samen met de verdelerkap & rotor.
Afgelopen week dus de inlaatpakkingen vervangen etc. Auto liep heerlijk, binnen een paar uur stilstaan liep ze weer slecht.
Iemand enig idee? Harry had het over de computer ecu en nog paar dingen wat het zou kunnen zijn.
Ik hoor graag van iemand
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)