Goudbruin? Ken ik niet die kleur. Was het niet roest "overall"Gister een goudbruine 75 imola bij mij in de buurt? Beetje afgetrapt roestig ding.. Met standaard stalen wielen!
Waarschijnlijk een sjonnie uit de buurt..
Maar bekenden
??
Ciao, Mike
Absoluut geen amazone.. Zou eerder zeggen een nog ouder type alfa.. Als het een alfa is..
Edit.. Dit is een reactie op de drive-in bios op de vorige pagina..
Heb ik volgens mij wel eens in de Pijp zien staan.Een rode gtv6 (xx-KJS-x) vanochtend in A'dam voor oprit A10 vanaf Amstelstation. Bestuurder was wat stoicijns..... Volgens mij nog niet helemaal happy met de afstelling van onderstel en remmen. gezien geslinger en wijze van remmen. Was wel een bijzonder mooi exemplaar. Iemand van hier?
Zeker iemand van hier en wel de snelste Challenge-rijder uit Amsterdam.Heb ik volgens mij wel eens in de Pijp zien staan.Een rode gtv6 (xx-KJS-x) vanochtend in A'dam voor oprit A10 vanaf Amstelstation. Bestuurder was wat stoicijns..... Volgens mij nog niet helemaal happy met de afstelling van onderstel en remmen. gezien geslinger en wijze van remmen. Was wel een bijzonder mooi exemplaar. Iemand van hier?