Maximum snelheid was destijds ook ingevoerd als tijdelijke maatregel... Maar ook daarvan is het goed geldverdienen voor de schatkist dus dat wordt ook niet teruggedraaid.Hmmm tijdelijk dan neem ik aan.
Maximum snelheid was destijds ook ingevoerd als tijdelijke maatregel... Maar ook daarvan is het goed geldverdienen voor de schatkist dus dat wordt ook niet teruggedraaid.Hmmm tijdelijk dan neem ik aan.
Wil je weten wat mijn exacte maandinkomen is ondanks het feit dat je het blijkbaar al weet? Een paar honderd euro. Ik ben exact een jaar geleden, met mijn laatste spaargeld, een wijnspeciaalzaak begonnen in een economisch niet floriserende periode. Het komende jaar ligt mij salaris op een niveau van een 500 euro per maand. Mijn vriendein werkt in de zorg dus dan weet je het ook wel. Dus wil je voortaan niet meer je ongefundeerde en ondoordachte commentaar leveren zonder feiten te kennen? Dus over makkeijk commentaar gesproken.Volgens mij heb jij wat makkelijker praten als sommige anderen hier... Een maserati en een Spider V6 voor erbij is een wat ander verhaal als een oude GTV en een Giulietta, vooral qua kosten. Aan jouw auto's voor erbij kan ik al wel zien dat jouw maandelijkse inkomsten wel wat hoger moeten zijn als die van mij bijvoorbeeld. Dan is het altijd makkelijker om commentaar te geven,Helemaal mee eens. Mijn QP bereilt de klassiekerstatus nog wel...mijn Spider V6 wordt (is) gewoon een leuke auto.
Wij moeten in dit land onze zegeningen eens leren tellen.
Goeie wijn is nog geen bierde fles grijpen.
Hou nou maar op met je er uit te draaien...Daarom staat er ook volgens mij...
Uiteraard ken ik jouw toestand niet aangezien ik jou niet ken. Maar als ik een jaar terug dit gezegd zou hebben zou je er toch weinig tegenin kunnen brengen lijkt mij?
Kreeg van de week dezelfde brief,..voor de Lancia, die is van 1985,..Na 5 pagina's vol goede ideeën even het volgende;
Ik heb zojuist een "vrijstellingsbeschikking" van de Belastingdienst doorgelezen en
daar staat toch echt:
"Uit de gegevens van het kentekenregister maak ik op dat het bovengenoemde voertuig 25 jaar of ouder is.
Dit betekent dat u voor dat voertuig geen motorrijtuigenbelasting meer hoeft te betalen. Met ingang van 19 okt. 2009 verleen
ik u daarom vrijstelling van de motorrijtuigenbelasting."
Géén woord over een eventuele toekomstige wetswijziging en géén enkel voorbehoud, niets. "U hoeft niet meer te betalen, punt."
Als het om een al dan niet tijdelijke vrijstelling gaat zou het er toch bij moeten staan. (Kleine lettertjes...?)
Nou, dan lijkt het mij toch duidelijk. Ik ben zeer benieuwd welke rechter het aandurft de regering in het gelijk te stellen.
Patrick.
Schérp!Motorrijtuigenbelasting .... was dat niet houderschapsbelasting ?
Natuurlijk levert het niet zoveel op. Maar ze rekenen zich weer rijk.Maar wat zou het nou echt opleveren? Hoeveel wegenbeslastingvrije klassiekers rijden er nu echt rond. Ik heb het dan niet over de geschorste zaols de Alfetta GTV van mij. Volgens mij gaat dit echt geen honderden miljoenen zijn en is het weer symboolpolitiek om goedkoop te scoren!