Even off topic ( ) maar welke auto heeft eigenlijk model gestaan voor dit bord, sedan met vertikale achterlichten en smalle spoorbreedte
Even off topic ( ) maar welke auto heeft eigenlijk model gestaan voor dit bord, sedan met vertikale achterlichten en smalle spoorbreedte
Dat bord lijkt me toch vrij duidelijk. Alleen bestemmingsverkeer mag met een vierwielig motorvoertuig over een tweewielig motorvoertuig springen.
Euh...Even off topic ( ) maar welke auto heeft eigenlijk model gestaan voor dit bord, sedan met vertikale achterlichten en smalle spoorbreedte
Goeie (:mrgreen:) vraag, doet mij aan Ford denken, maar welke? Kan ik ook best zelf gefantaseerd hebben.Even off topic ( ) maar welke auto heeft eigenlijk model gestaan voor dit bord, sedan met vertikale achterlichten en smalle spoorbreedte
Nog zoiets, wie kan mij uitleggen hoe de achteras van deze auto werkt?
Is toch wel een bekend bord, dacht ik?Nog zoiets, wie kan mij uitleggen hoe de achteras van deze auto werkt?
Nee nee, volgens mij is dit een waarschuwing voor een achterwaarts wegrijdende auto die d.m.v. een anti-aanval manoeuvre voorwaarts verder gaat... Pfff...Is toch wel een bekend bord, dacht ik?Nog zoiets, wie kan mij uitleggen hoe de achteras van deze auto werkt?
"Pas op voor Transaxles met gare Watt-stang rubbers!"
Pas op voor achterstevoren slippende auto (getest met 2 pennen en papier )Nee nee, volgens mij is dit een waarschuwing voor een achterwaarts wegrijdende auto die d.m.v. een anti-aanval manoeuvre voorwaarts verder gaat... Pfff...Is toch wel een bekend bord, dacht ik?Nog zoiets, wie kan mij uitleggen hoe de achteras van deze auto werkt?
"Pas op voor Transaxles met gare Watt-stang rubbers!"
Soms gaan dingen hun eigen leven leidenpfffffffff, zal nog eens beginnen over een mooie reclame....
geweldig filmpje!!!!Soms gaan dingen hun eigen leven leidenpfffffffff, zal nog eens beginnen over een mooie reclame....
zoals deze