eindelijk weer mijn garage ruim dus meteen de 75 er in en even kijken wat we gaan doen
eerst een nieuwe radio pioneer met groene verlichting en usb mooi geluid
op de sloop een raam mech gescoord li voor er zat ook geen spat plastic in dus dat ook voor alle deuren mee genomen en ook de isolatie mee is bij het eerste typ gewoon plastic en bij de latere typ plastic met een soort demp mat de raam rubbers van typ 1 laten ook te wensen over dus die ook maar mee genomen dus met een kofferbak vol goedies weer huiswaads gekeerd
meteen maar bezig de bestuurders deur en ging voorspoedig ook weer een stukje van de spiegel steun af gehaald want hij paste niet goed over de wind geleider waardoor die gingen fluiten bij tegen wind en links het zelfde, morgen maar kijken als we over de afsluitdijk gaan of het geholpen heeft
maar toen was ik wat overmoedig en dacht pak de rechter achterdeur raam rubbers ook maar aan HAD IK NIET MOETEN DOEN maar voor ging het ging zo lekker dus toch gedaan
en het was een hel ik had handen en ruimte te kort het gewone raam wou er niet in als de raamstijl er in zat dus stijl een beetje los houden en zorgen dat het raam niet onderin de deur viel toen het driehoek raampje met nieuwe rubber op zn plaats wurmen raamstijl er in monteren viel het raam toch weer onderin de deur zo ging het wel drie keer
eerst maar wat moed in gedronken (fanta) en ja hoor om precies 00.00 uur zat het er in ook hier een ander raam mech er in want in de half open stand draaide de slinger loos rond spiraal verrot
de centrale deur vergrendel servo werkte ook maar half dus opzolder struinen en vond een servo van een 164 die wel gelijk was meer met andere stekker dus stekker om gezet en het werkt weer als nieuw
tis nu 02.20 en ga nu maar eens naar bed we kunnen morgen naar alkmaar hopelijk met een stuk minder geruis langs de raam rubbers en links achter bewaar ik voor een volgende keer
buonanotte ciao jan