Toch nog gespot Roy.Dennis, dan was jij die 159 waar ik even voor ging rijden toen ik je in mijn spiegel zag ?Yep, gespot zaterdagmiddag tussen Apeldoorn en Arnhem. Ik reed in die zwarte 159 SW.Eens kijken of ik morgen nog gespot ga worden, nieuwe 75 TS ophalen in de regio Deventer om 10 uur.
Mooie 75 trouwens
Dennis
( en de 75 was zelfs helemaal vies, momenteel voledig gepoetst en glimt als een gek ).
Nee dat was te veel van het goede, volgende auto dan maarToch nog gespot Roy.Dennis, dan was jij die 159 waar ik even voor ging rijden toen ik je in mijn spiegel zag ?Yep, gespot zaterdagmiddag tussen Apeldoorn en Arnhem. Ik reed in die zwarte 159 SW.
Mooie 75 trouwens
Dennis
( en de 75 was zelfs helemaal vies, momenteel voledig gepoetst en glimt als een gek ).
Maar goed dat je niet helemaal via Purmerend bent terug gereden dan
O dat zou best ... allemaal te nieuw voor mij heWat best bijzonder is op de 5x108 steek 166...
Grtz,fRank
Hoi Roy, klopt helemaal, stak mijn duim nog op tijdens passeren, maar dat zag je, denk ik, nietDennis, dan was jij die 159 waar ik even voor ging rijden toen ik je in mijn spiegel zag ?Yep, gespot zaterdagmiddag tussen Apeldoorn en Arnhem. Ik reed in die zwarte 159 SW.Eens kijken of ik morgen nog gespot ga worden, nieuwe 75 TS ophalen in de regio Deventer om 10 uur.
Mooie 75 trouwens
Dennis
Dacht ik al mooi zo, nee niet gezien helaas (zat ook erg op mijn metertjes etc te letten hij liep niet helemaal zo als het hoorde namelijk), volgende keer zal ik er extra op letten.Hoi Roy, klopt helemaal, stak mijn duim nog op tijdens passeren, maar dat zag je, denk ik, nietDennis, dan was jij die 159 waar ik even voor ging rijden toen ik je in mijn spiegel zag ?Yep, gespot zaterdagmiddag tussen Apeldoorn en Arnhem. Ik reed in die zwarte 159 SW.
Mooie 75 trouwens
Dennis
Dennis
Zijn, als imitatie, in 16, 17 en 18' te bestellen. Ook in steek 5x108.Wat best bijzonder is op de 5x108 steek 166...
Grtz,fRank
Stoer!oké het is alweer 3 dagen terug, maar op de parking van CPZ spotte ik een Alfa Sei QO. Zie je niet veel meer in het wild en deze werd volgens mij als daily driver gebruikt.
Da's een heule bekende volgens mij Jack, de laatste 2 letters zijn uit mijn hoofd ook identiek toch?Eindelijk er eens aan gedacht om op te letten op de Ringbaan Noord in Tilburg... staat vaak een origineel Nederlandse, zwarte, 75 3.0 geparkeerd voor een huis, kenteken TT-22-**. Ook hedenavond dus.