Yep dat ben ik die blauwe super.Zo kan ik het ook, dat is een heel ander supertjeRevenge:
Ik geef toe dat je supertje aardig liep!!
voor een 1300 !!
Mijn bijrijder had de grootste moeite om in de stoel te blijven zitten
Yep dat ben ik die blauwe super.Zo kan ik het ook, dat is een heel ander supertjeRevenge:
voor een 1300 !!
Ging een paar rondjes lekker,moest alleen steeds eerder remmen heb nog 1300 remmen eronder en me bijrijder hing al 3 rondjes als een aap aan de handgreep te hangen.Revenge:Deze ga ik iig bestellen..... (net als een zwaardere torsiestab voor trouwens)
Jammer van die gele vlek.....
voor een 1300 !!
Volgens mij sta je wel op 1 van de crappy filmpjes van mij tijdens het registerritje.Nog mensen met foto's van mijn type2 SW? Stond zowel zaterdag nagenoeg en zondag helemaal vooraan in de registerrij. De blauwe op de Ronals (waar helaas een naafdopkapje vanaf was gebroken zaterdagavond ) Zelf natuurlijk ook foto's gemaakt, maar ik ben niet zo hi-tech.... nog oudewetse filmrolletjes die ontwikkeld moeten worden
Welk filmpje is dat? Heb je het online staan? Ben dr wel benieuwd naarVolgens mij sta je wel op 1 van de crappy filmpjes van mij tijdens het registerritje.Nog mensen met foto's van mijn type2 SW? Stond zowel zaterdag nagenoeg en zondag helemaal vooraan in de registerrij. De blauwe op de Ronals (waar helaas een naafdopkapje vanaf was gebroken zaterdagavond ) Zelf natuurlijk ook foto's gemaakt, maar ik ben niet zo hi-tech.... nog oudewetse filmrolletjes die ontwikkeld moeten worden
1 van de 5 hier http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic. ... 2&start=15Welk filmpje is dat? Heb je het online staan? Ben dr wel benieuwd naarVolgens mij sta je wel op 1 van de crappy filmpjes van mij tijdens het registerritje.Nog mensen met foto's van mijn type2 SW? Stond zowel zaterdag nagenoeg en zondag helemaal vooraan in de registerrij. De blauwe op de Ronals (waar helaas een naafdopkapje vanaf was gebroken zaterdagavond ) Zelf natuurlijk ook foto's gemaakt, maar ik ben niet zo hi-tech.... nog oudewetse filmrolletjes die ontwikkeld moeten worden
Thnx!De Alfetta van Janno ziet er echt schitterend uit.
Bij deze dan.Nog mensen met foto's van mijn type2 SW? Stond zowel zaterdag nagenoeg en zondag helemaal vooraan in de registerrij. De blauwe op de Ronals (waar helaas een naafdopkapje vanaf was gebroken zaterdagavond ) Zelf natuurlijk ook foto's gemaakt, maar ik ben niet zo hi-tech.... nog oudewetse filmrolletjes die ontwikkeld moeten worden
Ik vind het ook mooi. Bij de mijne zijn ze zelfs af fabriek. Dus laat ik ze er ook maar op. En het camoufleert de spoiler wat beter. Daar ben ik niet zo kapot van.@ Janno;; ik vindt die mistlampen niet staan..
Maar dat is een kwestie van smaak
Pffffff...Gaat langzaam via MSN ofniet?!Mijn foto's van de mooiste Alfetta zijn al onderweg naar Sergino