ThomasGTT
Newbie
Newbie

Even voorstellen: Thomas

do jan 03, 2013 16:44

Hallo,

Geen Alfa in mijn bezit, maar wel een groot auto/oldtimer liefhebber. Ik heb mij hier specifiek aangemeld omdat ik voor mijn studie onderzoek doe naar oldtimer bezit en een nieuw oldtimer beleid in Nederland. Voor dit onderzoek is een online vragenlijst opgesteld, die oldtimer bezitters kunnen invullen. Graag zou ik ook eigenaren van een klassieke Alfa willen bereiken. Misschien komt een Alfa er ooit van, volgens Jeremy Clarkson dient iedere auto liefhebber er immers ooit 1 te bezitten ;)

Verder over mij: ik ben Thomas en kom uit Den Haag, in het bezit van 2 klassiek wagens van dat 3-letterige Duitse merk (02tjes). Daarnaast ook nog een passie voor rallywagens, wat heeft geleid tot een Subaru Impreza, daar komt ook mijn gebruikersnaam vandaan. Naast rallywagens heeft het circuitrijden de laatste jaren ook mijn aandacht getrokken, waardoor ik nog een circuitwagen deel met 4 vrienden.

Groeten!

hoornstra
Advanced Member
Advanced Member

RE: Even voorstellen: Thomas

do jan 03, 2013 17:19

Welkom hier en succes met je onderzoek, dat we er allemaal iets aan mogen hebben.

Propeller 02tjes zijn ook erg leuk. :wink:
Er wordt nooit zoveel gelogen als na een jachtpartij, tijdens een oorlog en voor een verkiezing.

verleden:diverse sud, sud 5m, sud ti, 33, 33qv, 33 sw, 164, 146, GTV2.0, 75TS, 166V6

Scarb 0142

sprint88
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: Even voorstellen: Thomas

za jan 05, 2013 15:23

Welkom en een paar foto's van 02tjes heeft niemand voor 1 keer een probleem mee hoor :wink:

Grt rogeralfa :driving:
GT 2.0 jts
sprint1.5 1984

Terug naar “Het Forum Café”