zo jan 27, 2013 22:45
Ik was dus niet thuis, nu moet ik wachten tot ze hem in de iPlayer gooien, hopelijk doen ze dan snel, anders download ik em wel en kijk ik het morgen gewoon zonder haperingen.
Wat een GEWELDIGE tip !! Bij mij (Didam/UPC/ikkedigibeet) werkt het prima.
Voor het eerst sinds láng zo meteen weer TopGear kijken ! Was op vrijdagavond bij Veronica wel vaste prik, ook al waren het herhalingen. En dat onnozele programma "Storage Wars" wat er voor in de plaats is: Bah !!
Ik had al zitten pielen met de BBC zenders opzoeken op de TV. BBC 1 en 3 laat "meneer UPC" wel door, maar twee niet, zo bleek (don't ask me why) .
Nou, 20.50 uur, ik trek een lekker Belgisch biertje open en ga naar mijn favoriete programma kijken !!!!!!

Bij UPC moet ook BBC 2 zitten, want mijn ouders hebben ook UPC (digitaal, maar tot voor kort nog analoog) en ik weet zeker dat die niet voor UPC hadden gekozen als die geen BBC2 had.
(ik heb helemaal geen tv aansluiting nu, daarom moet ik het streamen/downloaden)
La meccanica delle emozioni
Daily: 166 2.4 JTDm 20v Sportronic - 2004 / 916 Spider 2.0 T.S. - 1999
Gehad: Alfa 33, 75, 146, 155 (2x), 156, Volvo 340, 440, Lancia Delta, Kappa Coupe & SW, Mazda MX-5.