Ben nog nooit echt een fan van dat geneuzel geweest, dus Ik heb hier helaas dan ook 100x niks mee.
Ik vind het concept van een bepaalde status volgens geboorterecht dan ook helemaal niet meer van deze tijd.
Nou, ik ben dat wel met je eens, zonder gein!......speaking of: Voetbal kost de gemeenschap idd giga veel centen en die paar onderontwikkelde miljonairs schuiven alle verantwoordelijkheid af op de gemeenschap en de opgerekte moraal.Idd en dan ook meteen Koninginnedag afschaffen en allemaal aan het werk. En die oranje kleding tijdens voetbal ook afschaffen. Dat kan wel roze worden. Wat? Voetbal helemaal maar afschaffen DAT kost de samenleving pas geld!
Toch?
Geintje natuurlijk
+1, is volksvermaak voor laagschedeligen...Nou, ik ben dat wel met je eens, zonder gein!......speaking of: Voetbal kost de gemeenschap idd giga veel centen en die paar onderontwikkelde miljonairs schuiven alle verantwoordelijkheid af op de gemeenschap en de opgerekte moraal.Idd en dan ook meteen Koninginnedag afschaffen en allemaal aan het werk. En die oranje kleding tijdens voetbal ook afschaffen. Dat kan wel roze worden. Wat? Voetbal helemaal maar afschaffen DAT kost de samenleving pas geld!
Toch?
Geintje natuurlijk
@Luc33, je wens is vervult. Vanaf 2014 is er géén Koninginnedag meer!Idd en dan ook meteen Koninginnedag afschaffen en allemaal aan het werk.
Koningin Beatrix, prins Willem-Alexander (1.386.000) en prinses Máxima (626.000) krijgen jaarlijks een onbelaste uitkering. Zo ontvangt koningin Beatrix in 2011 € 5,1 miljoen, waarvan ongeveer € 4,3 miljoen als tegemoetkoming voor personeels- en materieelkosten. Daarnaast gelden nog enkele andere voordelen, bijvoorbeeld het gebruik van paleizen en op belastinggebied. Het totaalbedrag aan uitkeringen, declarabele en overige kosten (zoals voor beveiliging) bedraagt ca. € 114 miljoen, exclusief belastingvrijstellingen en niet duidelijk op de begroting herkenbaar gemaakte kosten.
Ach joh, maak je nu druk. Of je nu door de kat of de hond gebeten wordt, allebei 1 pot nat.Puur het principe van geboorterecht is zo 17e-eeuws dat ik van die hele poppenkast walg.