Ja gelukkig wel.Leuk, met nog mooie achterschermen & bak reservewiel?
Niet met scarb-sticker alhier maar de Imola's zijn toen met bosjes tegelijk op kenteken gezet?! Ik heb ergens eind jaren '90 de ZS-90-RR gehad.oei ...dacht even mijn eerste alfa terug te zien ...was ook een 75 imola met het kenteken zs-68-rr en ook met scarb sticker
maar aghhh ...helaas
Dat klopt idd, auto komt uit Meppel.auto heeft hier tijden in meppel rond gereden liep er bijna elke dag langs met de hond en was zo maar weg 3 weken geleden.
Ik meende em al te kennen. Heeft een week naast mijn Giulia en Giulietta gestaan.Dat klopt idd, auto komt uit Meppel.auto heeft hier tijden in meppel rond gereden liep er bijna elke dag langs met de hond en was zo maar weg 3 weken geleden.
Ik meende em al te kennen. Heeft een week naast mijn Giulia en Giulietta gestaan.Dat klopt idd, auto komt uit Meppel.auto heeft hier tijden in meppel rond gereden liep er bijna elke dag langs met de hond en was zo maar weg 3 weken geleden.
Van wie heb jij de auto gekocht?Ik meende em al te kennen. Heeft een week naast mijn Giulia en Giulietta gestaan.Dat klopt idd, auto komt uit Meppel.