Of je die laatste tekst zo serieus moet nemen... Is geschreven door iemand die op meerdere evenementen perschef is op Zandvoort. Dus in de serie wij van WC Eend... Overigens denk ik dat het circuit het wel gaat redden. Er zijn geen grote schulden, er is een redelijke basis voor langjarige begroting met een paar stevige evenementen plus verhuur door de week. En geluid is sinds twee jaar juist minder een probleem sinds het toekennen van meer geluidsdagen. Daarom is de historische GP weer mogelijk.
Kritisch punt is vooral de prijs. Hans Ernst heeft gewoon lang een te hoog bedrag in zijn hoofd gehad. Hij zal moeten zakken wil het voor een serie partijen interessant worden. Dat gebeurt er nu. Een circuit in Flevoland zie ik er niet komen. Want dezelfde beperkte inkomsten tegen een hoge investering. Gaat hem op dit moment niet worden. Overigens gaat de F1 niet meer buiten Europa vanwege geluid. Is omdat ze in Azië meer betalen voor een race. En dan vangt Bernie liever dan dat hij rijdt voor volle tribunes. Sneu, maar zo is het...
Oh ja, ik ben trouwens de auteur van het verhaal waar dit topic om begon