Met de 33: 's winters 3 bevroren deuren dus door de achterdeur naar binnen, na een aantal bochten was het slot van de passagiersdeur zover ontdooit dat de deur in de bocht open ging. Ik kon hem oakken maar terug in het slot wilde hij niet. Dat werd dus sturen en schakelen met de linkerhand en de rechterdeur met rechts vasthouden, en dat is zwaar in een linkerbocht...
Bij de 33 een nieuw achterwiellager laten zetten, daarna een nachtelijke rit waarbij het laatst stuk via de dijk van Lelystad naar Enkhuzien ging. Was een wekelijkse nachtelijke rit vanaf mijn vriendinnetje naar huis terug waar ik mijn tijd op de dijk ging timen. Vol gas over de dijk, warbij de auto toch een beetje raar reed, hij leek iets te zwabberen. Toch plankgas oorgereden met de 16v in de type 2, thuis geparkeerd , toch even een rondje om de auto, schopje tegen de banden, schop ik het hele achterwiel scheef onder de auto. Bleek het lager niet geborgd te zijn, 'vergeten' bij de dealer...
Met een aantal maatjes in Duitsland bij bezoek aan de WRC, bi één van de 33's het beruchte versnellingsbakclipje verloren. gelujkig was er een reserve maar tijdens de reparatie kregen we een fantastische show van de stuurcapaciteiten van Petter Sollberg die al bandenwarmend met de Subaru voorbij kwam.
Met de 147 voor het stoplicht, KLAK, alle deuren opeens op slot, Piep, oldiedrukmelding, daarna koelvloeistofmelding, deuren wilden niet meer met de drukknop van slot... Bleek achteraf een verstopte waterafvoer te zijn, die precies voor lekkage boven de zekeringenkast zorgde.
Met de 147, 's ochtends in de dagelijkse file naar het werk, stilstaand in de regenbui, radio lekker aan, en dan opeens nat worden. Het schuifdak ging onder de hoogspanningskabels open. Gelukkig wilde hij wel weer dicht.