Dit weekend in Telegraaf.nl
http://www.telegraaf.nl/autovisie/oldti ... _90__.html
Dat mijn naam erbij staat wil niet zeggen dat het ineens met mijn toestemming gebruikt is. Blijft dus gewoon jatwerk, ook al betreft het hier een openbaar netwerk. En verder beschik ik slechts over een origineel aangeschafte drager van het filmpje. Dus of daarmee de bronvermelding correct is en ik uberhaupt wel gerechtigd ben deze bron op het internet te delen is nog maar de vraag. Ik volg slechts de logica dat de band na aanschaf vrij te gebruiken is. Geeft verder niet, is een leuk filmpje en het staat er voornamelijk om bekeken te kunnen worden. Maar 5 sec tazionovante in beeld en gedurende de looptijd van het filmpje pontificaal een t-logo in beeld projecteren verwarren met 'roem voor niets' gaat natuurlijk niet op. Ik heb zomaar het vage vermoeden dat het logo impliceert dat de t op zoek is naar roem en aanhang. Ik ben het in ieder geval niet.Gejat... Je naam staat er netjes bij. Gewoon roem en nog voor niks ook. Meeste media houden met beeld van Youtube aan dat na bronvermelding het vrij te gebruiken is.
Vreselijk mooi apparaat! Wel beter om ze te stallen denk ik. Volgens als je aan pekel en vocht denkt, beginnen ze al te roestenIn het wild word moeilijk, meeste staan op "Stalling" .
De mijne,
Het is deze,