Ik heb begrepen dat de dorpels bij dit type een probleem kunnen zijn. Hoe kan ik dit het beste inspecteren iemand goede tips? Op de brug natuurlijk maar zijn ze meteen goed te inspecteren of zijn ze verborgen?
InderdaadIs heel erg Alfa geralateerd hoor, de nieuwe Alfa Spider is een MX5
TF is een drama, ik ken iemand met twee geplofte motoren in een auto. Persoonlijk zou ik kiezen tussen de Fiat en de Mazda, met een voorkeur voor de Mazda. Maar die Fiat stuurt dan weer nog meer als een kart. En meer vermogen. Motortje heeft wel dezelfde distributieinterval als de TS blokken, iets om rekening mee te houden.Porsche nog te duur, Fiat wel nog aan gedacht, Mg Tf ook nog. voordeel van MX 5 is dat hij lekker licht is.
Dat ligt er helemaal aan. Ze kunnen wat gevoelig zijn ja. De motoren zijn wel te verbeteren. Een kennis van me heeft er eentje die nu motorisch gewoon goed is (na revisie). Tis een zwarte met rood leer en t stuur gewoon aan de linker kant. De auto is te koop voor weinig... Dus als de TS nog niet helemaal vast zit aan zijn MX keuze is deze misschien een optie?TF is een drama, ik ken iemand met twee geplofte motoren in een auto. Persoonlijk zou ik kiezen tussen de Fiat en de Mazda, met een voorkeur voor de Mazda. Maar die Fiat stuurt dan weer nog meer als een kart. En meer vermogen. Motortje heeft wel dezelfde distributieinterval als de TS blokken, iets om rekening mee te houden.Porsche nog te duur, Fiat wel nog aan gedacht, Mg Tf ook nog. voordeel van MX 5 is dat hij lekker licht is.
Dat dacht ik ookBarchetta, Boxter, MG, als dat allemaal alternatieven zijn, waarom dan niet gewoon een Alfa Spider 916 adviseren? Met zo'n mooie busso v6 wellicht?
MX5 is toch veel lichter, en een 'echte' roadster: engine in the front, drive at the rear, gearbox in between.
Enige alternatief is dan van duitse makelij? Z3, SLK, maar dat zijn compleet andere auto's.
Of wellicht een Honda S2000?
Lekker voor een mx5 gaan. Licht, goedkoop en basic.
rijdt zeer gaaf, was voor mij echt een eye-opener! Alleen een ander prijs-segment denk ik zo.....Of wellicht een Honda S2000?