Alfa heeft ook nog wat met skiën gedaan in recente jaren, ik meen sponsoring van het Italiaanse nationale team en enkele individuele skiërs...De sponsoring van Alfa: TOEN en NU
Harry

Alfa heeft ook nog wat met skiën gedaan in recente jaren, ik meen sponsoring van het Italiaanse nationale team en enkele individuele skiërs...De sponsoring van Alfa: TOEN en NU
Harry
Ho Ho!dat past dan weer goed bij een deel van de roots van je huidige wagenpark.Zij wel....
Zit ik dan als Feyenoord supporter met OPEL op de buik.....
Komen we toch in Duitse (vag) handen?Dit betekent indirect overigens wel dat er blijkbaar het een en ander op stapel staat en dat het Alfa in de grootste Europese automarkt blijkbaar menens is.Alfa gaat Eintracht Frankfurt sponsoren. Slimme marketing of........???
http://www.autoedizione.nl/alfa-romeo-v ... frankfurt/
Immers met alleen de verkoop van een Mito, Guilietta en de gelimiteerde 4C is dit weinig zinvol.......
Tijdens de introductie van de 4C (die overigens werd aangekondigd met de tekst; de eerste Alfa van het nieuwe Alfa ) gaf, ik meen de directeur marketing, al aan dat er op korte termijn meer nieuwe producten verwacht konden worden naast de 4C. Dat moet de nieuwe Guilia zijn, wellicht dat dan ook de nieuwe 166 en/of een Alfa SUV niet lang op zich laten wachten. De spider komt pas in 2015.
http://www.autoblog.nl/nieuws/breaking- ... post-58078Komen we toch in Duitse (vag) handen?Dit betekent indirect overigens wel dat er blijkbaar het een en ander op stapel staat en dat het Alfa in de grootste Europese automarkt blijkbaar menens is.Alfa gaat Eintracht Frankfurt sponsoren. Slimme marketing of........???
http://www.autoedizione.nl/alfa-romeo-v ... frankfurt/
Immers met alleen de verkoop van een Mito, Guilietta en de gelimiteerde 4C is dit weinig zinvol.......
Tijdens de introductie van de 4C (die overigens werd aangekondigd met de tekst; de eerste Alfa van het nieuwe Alfa ) gaf, ik meen de directeur marketing, al aan dat er op korte termijn meer nieuwe producten verwacht konden worden naast de 4C. Dat moet de nieuwe Guilia zijn, wellicht dat dan ook de nieuwe 166 en/of een Alfa SUV niet lang op zich laten wachten. De spider komt pas in 2015.
Tjerry
Klopt en heeft Marchionne een tijdje geleden al verklaart. Hij wilde de crisis uitzitten, al duurt deze wat langer dan gedacht/gehoopt......Ondanks dat het wellicht niet de meest branche getrouwe keuze is, denk ik dat Alfa er voor gekozen heeft voor:
- Crisis met zo min mogelijk kosten doorkomen,
- Naams bekendheid en brand awareness verhogen.
Nu nieuwe modellen introduceren/gaan verkopen zou waarschijnlijk floppen, dus kan je beter het imago opkrikken.
In vergelijking bij de bagger die er voor de rest te krijgen is, is een mito zo slecht nog niet.haha die reacties eronder is pas echt amusement...
Overigens weet ik nog niet of het nou wel of niet slecht is voor Alfa , Lambo's worden nog gewoon verkocht, Ducati ook Emotie bij een Mito?? eeh...
En met een beetje lef zetten ze ook een Alfa-badge op de neus van die bus.