Wat zoek je ? Je kan heel veel info bij Wil Mertens krijgen .
Ook op www.alfamontreal.info staat super veel interessante info , ook voor eventuele uit te voeren modificaties .
Heb nog wel een aantal aan elkaar geniete kopieën (wel origineel alfa) met Montreal afstelgegevens o.i.d.. Bij eventuele interesse wil ik wel ruilen tegen voor mij interessante documentatie van de Alfasud.
Bij multicar zijn onderdelenboeken te koop , zowel boek als op cd . ( zie advertentie KB )
Is het alleen de carrosserie of alleen de techniek of beiden ? In het duitse blad Oldtimer markt staan redelijk wat bruikbare adressen voor onderdelen voorziening .
Hopelijk heb je niet te veel onderdelen nodig die vervangen moeten worden , want dat kan wel eens flink zoeken worden . En vervolgens schrikken van de prijzen .
Indien je spullen nodig hebt , probeer ook een s contact te krijgen met Chris Slade , zijn gegevens staan op de eerder genoemde site bij parts suppliers .
Kun je niet nu al wat fototjes plaatsen?, voor mij is dit de ultieme alfa, maar ik durf er niet aan te beginnen, eerst maar wat minder moeilijks proberen, ooit, als ik veel tijd over heb
Success met de restauratie, ik zal voor je