Aantal jaren geleden geweest was leuk, nu weer voor de liefhebber
http://www.livenation.nl/artist/top-gea ... term=46532
Kijkt je vriendin ook mee op 't forum ... slijmerdOver top gear gesproken, hebben jullie laatst Amy MacDonald in de reasonably priced car gezien? Wat een schatje is dat, leuk snoetje, gaaf accent, een ferrari & petrolhead en dan ook nog een snaarstrakke ronde neerzetten... Na mijn eigen vriendin en Cameron Dias toch zeker met stip op 3! Zou ze Alfa's 33 leuk vinden? Kan daar niets over op google vinden...
Gelukkig niet maar ik heb er wel over Amy verteldKijkt je vriendin ook mee op 't forum ... slijmerdOver top gear gesproken, hebben jullie laatst Amy MacDonald in de reasonably priced car gezien? Wat een schatje is dat, leuk snoetje, gaaf accent, een ferrari & petrolhead en dan ook nog een snaarstrakke ronde neerzetten... Na mijn eigen vriendin en Cameron Dias toch zeker met stip op 3! Zou ze Alfa's 33 leuk vinden? Kan daar niets over op google vinden...
idem hier.Gisteren geweest en eerlijk gezegd een beetje op m'n honger gebleven
Ik ga het nog niet vertellen of zijn ze in NL al geweest ? Kwestie van het programma niet te verklappen aan wie nog gaat .
Sommige telefoonnummers zijn duurderidem hier.Gisteren geweest en eerlijk gezegd een beetje op m'n honger gebleven
Ik ga het nog niet vertellen of zijn ze in NL al geweest ? Kwestie van het programma niet te verklappen aan wie nog gaat .
vond het al bij al een zeer matig spektakel aan, zoals mijn schoonbroer het verwoordde, ' bijna 1 EUR per minuut '