Verdamper/drukregelaar: Gurtner 23340
LPG-regeleenheid: Gasi-8
Injektorrail-eenheid: IG3 Horizon
Meestal verdwijnt-ie na een tijdje op benzine rijden.
Wel, dat is in elk geval goed nieuws. Hopen dat je meer te weten kan komen over de installatie.Aan de auto zelf (dus even los van de LPG-installatie) is alles in orde. Dacht het al, maar nu weet ik het zeker. Alleen op LPG loopt-ie dus te arm, maar voorlopig kan ik daar wel mee doorrijden, alleen als ik wil spelen is het advies om hem dan even op benzine te zetten.
Vandaag ontdekt dat de vergrendeling van de stekker van één van de benzineinjectoren kapot is, waardoor hij los zit. Dat verklaart wellicht bovenstaand probleempje.Eerder nog vergeten te melden in dit topic, omdat dit al een hele tijd niet meer is voorgekomen, maar feit is ook dat de auto afgelopen zomer soms even op 5 cilinders liep op benzine.
Dat scheelt weer iets.Vandaag ontdekt dat de vergrendeling van de stekker van één van de benzineinjectoren kapot is, waardoor hij los zit. Dat verklaart wellicht bovenstaand probleempje.Eerder nog vergeten te melden in dit topic, omdat dit al een hele tijd niet meer is voorgekomen, maar feit is ook dat de auto afgelopen zomer soms even op 5 cilinders liep op benzine.