Dit moet haast wel marley164 zijn met zijn werkbusvanavond in de Helmershoek in Enschede de witte Alfa Scudo - was zelf op de fiets, dus terugspotten kon ff niet
Dit moet haast wel marley164 zijn met zijn werkbusvanavond in de Helmershoek in Enschede de witte Alfa Scudo - was zelf op de fiets, dus terugspotten kon ff niet
Oei, dat is minder. Bestuurder van deze was geen "petje van 19jr type", meer een serieuze meneer. Blijft een fraaie kleur (vind ik).Grote kans dat het die van in het centrum is, staat altijd in de buurt van de Helpoort/Pieterstraat etc. Middenconsole is ook lichtblauw gespoten, wat dan weer jammer is.
Die heb ik op evenementen ook regelmatig voorbij zien komen.Zaterdag in Oude Wetering een 156 sw in Italiaanse vlag kleur
daar ging ik wel van uitDit moet haast wel marley164 zijn met zijn werkbusvanavond in de Helmershoek in Enschede de witte Alfa Scudo - was zelf op de fiets, dus terugspotten kon ff niet
Als de bestuurder een woekerende haardos had kan het niet missendaar ging ik wel van uitDit moet haast wel marley164 zijn met zijn werkbusvanavond in de Helmershoek in Enschede de witte Alfa Scudo - was zelf op de fiets, dus terugspotten kon ff niet
Had ff gezwaaid naar die zwarte Sud danGister tijdens de Nacht van Weesp: Een prachtige rode 5-deurs Sud, een zwarte sud en een Zwarte Nuova Giulia. Maakte de nacht nòg wat mooier .