Ik ben nog nieuw hier.
Ik heb de sud 1,5 ti gekocht bij venema. Hij is van 1984 en de kleur is rood. Op dit moment zijn er nog wat problemen met de remmen. Zodra deze zijn opgelost en de auto door de apk komt, dan ga ik hem ophalen. Hopelijk deze week.
Hopelijk werkt deze ling voor een foto
Als het allemaal goed gaat, dan ben ik eind van de maand met de sud op italia a zandvoort.
Kan ik hem tegen die tijd hier aanmelden, of kan ik beter even een mailtje sturen naar het register?
Wim
Beste Wim,
De link werkt
Je kunt het beste even een mailtje met wat gegevens naar mij sturen:
sud@alfaclub.nl, dan neem ik de auto in het register op.
Het zou leuk zijn als het lukt met de sud naar Zandvoort te komen, dan kunnen we gelijk even kennis maken
Welkom alvast !
Groet, Miranda
Hallo Miranda,
Helaas heb ik de sud nog niet op kunnen halen.
Ik heb de auto gekocht met als eis dat er een apk op zou zitten. Zoals een echte Italiaan(se) betaamt ging dat niet zo maar gebeuren. Als verrassing ging de hoofdremcylinder kapot. Vordat alles weer in orde was, zijn er in totaal 4 nieuwe hoofdremcylinders geplaatst voordat het uiteindelijk weer werkt. Zeker met het zoeken naar onderdelen kost zoiets natuurlijk ook veel tijd.
Ook zijn de distributieriemen vervangen. Om door de apk te komen moeten er nog een hoesje en wat lampjes worden vervangen. Dat moet deze week wel gaan lukken.
Ik hoop dat de laatste weken nier representatief zijn voor de toekomst.
Zo gauw ik de auto heb komt er een mailtje naar het register.