Is goed Johan!
Wat heeft je kennis voor een BMW?
Hij heeft er verschillende maar zijn ring BMW is een M5 op toyo's met ipv rubbers teflon in de ophanging en hij rijdt er geloof ik iets onder de 9 min een rondje mee, gewoon voor de leuk en low budgetIs goed Johan!
Wat heeft je kennis voor een BMW?
Hmm, ik ben niet zo van het biier, maar dit is wel leuk om bij aanwezig te zijnHahaha soms heb je dingen waar je echt enorm naar kan toeleven.
Vanmiddag een weddenschap gesloten met iemand die ik ken met een enigszins aangepaste E46 M3.
Het slaat helemaal nergens op maar het gaat om 8 kratten bier.
Waarom 8 kratten is een lang verhaal maar degene die het snelste op de Nordschleife is (waar hij ook regelmatig komt) krijgt dus 8 kratten bier!
Dus.......wie heeft er zin in bier??
Nee, zonder dollen zon ding is best snel natuurlijk maar ik heb er alle vertrouwen in hem te pakken!
Nu alleen nog een geschikte trackday uitzoeken, want dit doe je niet tijdens touristenfahrten!
Ik houd jullie op de hoogte!
Jammer, hij trekt de keutel weer op dusNou, eerlijk gezegd ben ik benieuwd of het uberhaupt nog gaat gebeuren!
Heb eerdere trackdaydata genoemd, maar hij kan op alle dagen niet, heeft een probleem met de bak van de M3 en vindt een trackday wel erg duur.......
Keep You posted!
Daar lijkt het wel op idd.Jammer, hij trekt de keutel weer op dusNou, eerlijk gezegd ben ik benieuwd of het uberhaupt nog gaat gebeuren!
Heb eerdere trackdaydata genoemd, maar hij kan op alle dagen niet, heeft een probleem met de bak van de M3 en vindt een trackday wel erg duur.......
Keep You posted!