zie geen fotoMijn toenmalige sud, van een ouwe foto, niet zo scherp helaas.

zie geen fotoMijn toenmalige sud, van een ouwe foto, niet zo scherp helaas.
Zijn hier ook foto's van de bovenkant van?Wainer bimotore
Dank je! Leuk!Wie deze Wainer Sud, de Citroën 2CV Sahara, andere Alfa varianten of bimotores in het algemeen interessant vindt, die vindt HIER een leuk stukje leesvoer.
Die wielen zijn erg mooi! Zou ik ook wel onder de mijne kunnen doen eigenlijk. 15" denk ik?
Yep, dit lijken mij de 8x15 Alfaholics GTAm replica wielen, zelfs de steek op deze Sud lijkt 4x108 te zijn wat makkelijk kan, plaats genoeg op de naven voor de extra gaten, met draad getapt of studs.Die wielen zijn erg mooi! Zou ik ook wel onder de mijne kunnen doen eigenlijk. 15" denk ik?
Aha, wellicht een optie.Yep, dit lijken mij de 8x15 Alfaholics GTAm replica wielen, zelfs de steek op deze Sud lijkt 4x108 te zijn wat makkelijk kan, plaats genoeg op de naven voor de extra gaten, met draad getapt of studs.Die wielen zijn erg mooi! Zou ik ook wel onder de mijne kunnen doen eigenlijk. 15" denk ik?
http://www.alfaholics.com/2010/07/alfah ... wheel-119/
De 7x13 Ronals zijn wat iel onder de jouwe, die passen onder standaard schermen al dan niet met TI verbreders. Voor een Trofeo kit heb je eigenlijk wat meer nodig
13 inch is zeker prima, ik doelde meer op de breedte, de Ronals 7x13 zitten vrij ver naar binnen voor een Trofeo kit. "ScuderiaRoma" op dit forum heeft een set originele 8x13 Trofeo velgen in Italië opgehaald, volgens mij debuteert zijn Sud met Tofeo kit en die velgen op Zandvoort dit weekend.Aha, wellicht een optie.
En ik vind juist de 13" er goed onder staan. Was in het trofeo zo, hoorde bij die tijd. lekker time period cool. daarom zijn die GTAm replica's ook zo mooi.
Een keertje een slag groter eronder kan altijd, het is per slot van rekening geen permanente aanpassing...
setje spoorverbreders zou een oplossing zijn voor dat probleem.13 inch is zeker prima, ik doelde meer op de breedte, de Ronals 7x13 zitten vrij ver naar binnen voor een Trofeo kit. "ScuderiaRoma" op dit forum heeft een set originele 8x13 Trofeo velgen in Italië opgehaald, volgens mij debuteert zijn Sud met Tofeo kit en die velgen op Zandvoort dit weekend.Aha, wellicht een optie.
En ik vind juist de 13" er goed onder staan. Was in het trofeo zo, hoorde bij die tijd. lekker time period cool. daarom zijn die GTAm replica's ook zo mooi.
Een keertje een slag groter eronder kan altijd, het is per slot van rekening geen permanente aanpassing...
Foto's van Trofeo velgen op een Alfasud zijn te vinden via google "trofeo alfasud"Ik kom denk ik niet naar SSAR, en als ik ga dan is het zaterdag even met 159. Zal dus op de foto's moeten wachten om te zien hoe het staat die 8J.
Jij nog van de partij?