75 in Terneuzen.
En nee het is niet mijn eigen
Is te koop: Kijk hier.75 in Terneuzen.
En nee het is niet mijn eigen
Gisteren een rode 75 in Nieuwkerken - Waas
Afgelopen zaterdag kwam ik 's nachts langs Auto Vervoort in Dordrecht en meende een rode Alfa 75 te herkennen in de showroom.
Stond in de uitbouw/erker boven de ingang. Maar kwam met 120+ langs rijden en het was al erg laat, dus kan het ook verkeerd gezien hebben. Is vanaf de snelweg dus wel goed te zien, iemand van de locals die dit zeker weet?
Nou eeh...ik zat als passagier in een Alfetta GTV. Chauffeur rijdt altijd stevig door, iets harder dan toegestaan vandaar dat ik van 120+ uit ging (kon me niet herinneren dat het 100 limiet was, omdat ik daar normaal gesproken nooit kom). Kan ook 100-en-een-beetje zijn geweest.Afgelopen zaterdag kwam ik 's nachts langs Auto Vervoort in Dordrecht en meende een rode Alfa 75 te herkennen in de showroom.
Stond in de uitbouw/erker boven de ingang. Maar kwam met 120+ langs rijden en het was al erg laat, dus kan het ook verkeerd gezien hebben. Is vanaf de snelweg dus wel goed te zien, iemand van de locals die dit zeker weet?
Of het karretje daar staat zal ik morgen kunnen gaan bekijken, ik kan kan er even langs koersen op weg naar de garage om een trekhaak onder de Pakezel te schroeven zodat er meer versleept kan worden...
Mare....120+ ??? Er hangt precies daar een camera aan het viaduct.....ge moogt er maar 100.
Dat zou ik best geweest kunnen zijn!Dat moet Dineke haast wel geweest zijn, dat kan niet missen!Dineke denk ik.