Stond die 75 achter de Bioscoop geparkeerd? Dan was 't een grijs/groeneEen nette grijs/blauwe 75 op Azev A bij het Outlet Center in Roermond.
Klopt ! Enuhh leenauto? van welke garage?Dat was vast en zeker deze auto!
Die vrouw had em mee als leenauto
Die rode Spider had die een zender spoiler achter? Zo een kwam ik vaak tegen in de Eyldegaard. Is dichtbij de Beente.Gistermiddag een zilverkleurige Spider type 2 op de Kennedybrug in Maastricht.
Zaterdag een rode Spider type 3 die afsloog van die Hoge Weerd richting de Beente in Maastricht.
Niet van een garage. Maar uit onze ''scuderia''Klopt ! Enuhh leenauto? van welke garage?Dat was vast en zeker deze auto!
Die vrouw had em mee als leenauto
Dat ben ik misschien wel geweest, na mijn zwemtraining in de Kromme Rijn.Gisteren gespot op de racefiets rond c.a. 20.30 op de Kromme-Rijnlaan in Zeist, een zilverkleurige 156 GTA met (Madeno?)herriepijp.
En ook rond 19.30 bij Bunnik (eethuis Rhijnauwen) een donkerbruine 1750 Bertone met loeiharde snerp uit de uitlaat .
Kwam jij zaterdag rond 3u thuis toen ik bij mijn broertje was? Ik zag de GTA ineens staan terwijl die er eerst niet stond.Gisteren gespot op de racefiets rond c.a. 20.30 op de Kromme-Rijnlaan in Zeist, een zilverkleurige 156 GTA met (Madeno?)herriepijp.
En ook rond 19.30 bij Bunnik (eethuis Rhijnauwen) een donkerbruine 1750 Bertone met loeiharde snerp uit de uitlaat .
Niet, ik dacht dat het een 1750 was in de gauwigheid, maar gezien de kleur van je avatar was jij het! Klonk prachtig in ieder geval.Dat ben ik misschien wel geweest, na mijn zwemtraining in de Kromme Rijn.Gisteren gespot op de racefiets rond c.a. 20.30 op de Kromme-Rijnlaan in Zeist, een zilverkleurige 156 GTA met (Madeno?)herriepijp.
Stonden bij Rhijnauwen geparkeerd en waren rond die tijd klaar. Ik heb alleen een Faggio 1300 (wel met 1750 1e serie interieur )
Hoe zag je dat het een 1750 was?
Ja dat kan heel goed, ik had de GTA gewassen omdat iemand het daar in zijn hoofd had gehaald machinaal planken/hout/troep/bende te gaan zagen waardoor de GTA compleet onder het houtzaagsel zat (stond eerst ter hoogte van nr. 88 ).... of waren jullie dat toevallig?Kwam jij zaterdag rond 3u thuis toen ik bij mijn broertje was? Ik zag de GTA ineens staan terwijl die er eerst niet stond.Gisteren gespot op de racefiets rond c.a. 20.30 op de Kromme-Rijnlaan in Zeist, een zilverkleurige 156 GTA met (Madeno?)herriepijp.
Heb het compleet gemist, terwijl ik de hele tijd buiten voor het huis stond
De vloer is wel erg mooi gewordenNiet, ik dacht dat het een 1750 was in de gauwigheid, maar gezien de kleur van je avatar was jij het! Klonk prachtig in ieder geval.Dat ben ik misschien wel geweest, na mijn zwemtraining in de Kromme Rijn.Gisteren gespot op de racefiets rond c.a. 20.30 op de Kromme-Rijnlaan in Zeist, een zilverkleurige 156 GTA met (Madeno?)herriepijp.
Stonden bij Rhijnauwen geparkeerd en waren rond die tijd klaar. Ik heb alleen een Faggio 1300 (wel met 1750 1e serie interieur )
Hoe zag je dat het een 1750 was?
Ja dat kan heel goed, ik had de GTA gewassen omdat iemand het daar in zijn hoofd had gehaald machinaal planken/hout/troep/bende te gaan zagen waardoor de GTA compleet onder het houtzaagsel zat.... of waren jullie dat toevallig?Kwam jij zaterdag rond 3u thuis toen ik bij mijn broertje was? Ik zag de GTA ineens staan terwijl die er eerst niet stond.Gisteren gespot op de racefiets rond c.a. 20.30 op de Kromme-Rijnlaan in Zeist, een zilverkleurige 156 GTA met (Madeno?)herriepijp.
Heb het compleet gemist, terwijl ik de hele tijd buiten voor het huis stond