Non lo so ? maar als ik zo goed Italiaans kon had ik het niet gedaan.Wie heeft er nog meer een bekeuring uit Turijn ontvangen?
Om dat je niet in het bezit was van de juiste vergunning om daar te rijden.
Het voorval was op 27.06.2013 , vandaag binnen gekomen per koerier 8-3- 20
Zone Traffico Limitato binnengereden zeker?
Gr. Olaf
Kees; google het maar eens... Er worden namelijk erg veel toeristen in veel dorpjes / steden nog steeds onaangenaam mee verrast bij thuiskomst helaas. Mijn advies; als je het niet zeker weet en je ziet een bord met traffico limitato stoppen en omdraaien (tenzij je een hotel in de binnenstad hebt want dan mag het weer wel meestal). Je TomTom zal je daarmee helaas niet helpen en de boete is volgens mij nog aardig hoog ook. In sommige steden mag je op bepaalde tijdstippen wel naar binnen in deze zones en in andere steden helemaal nooit. En zoals Italianen zijn zullen ze het er vooral niet duidelijker op maken voor de toerist. Je kunt het vergelijken met de milieu stickers die je in sommige steden in Duitsland nodig hebt om een stad in te mogen. Opletten dus.Non lo so ? maar als ik zo goed Italiaans kon had ik het niet gedaan.Wie heeft er nog meer een bekeuring uit Turijn ontvangen?
Om dat je niet in het bezit was van de juiste vergunning om daar te rijden.
Het voorval was op 27.06.2013 , vandaag binnen gekomen per koerier 8-3- 20
Zone Traffico Limitato binnengereden zeker?
Gr. Olaf
Mijn stom stom zij dat ik daar heen moest , en dan let je slecht op bordjes die ik toch al niet kan lezen midden in Turijn .
Ja Olaf ik heb het gegoogeld het was een voetgangers zone, we reden achter een lijndienst zonder vergunning 135 EuroKees; google het maar eens... Er worden namelijk erg veel toeristen in veel dorpjes / steden nog steeds onaangenaam mee verrast bij thuiskomst helaas. Mijn advies; als je het niet zeker weet en je ziet een bord met traffico limitato stoppen en omdraaien (tenzij je een hotel in de binnenstad hebt want dan mag het weer wel meestal). Je TomTom zal je daarmee helaas niet helpen en de boete is volgens mij nog aardig hoog ook. In sommige steden mag je op bepaalde tijdstippen wel naar binnen in deze zones en in andere steden helemaal nooit. En zoals Italianen zijn zullen ze het er vooral niet duidelijker op maken voor de toerist. Je kunt het vergelijken met de milieu stickers die je in sommige steden in Duitsland nodig hebt om een stad in te mogen. Opletten dus.Non lo so ? maar als ik zo goed Italiaans kon had ik het niet gedaan.
Mijn stom stom zij dat ik daar heen moest , en dan let je slecht op bordjes die ik toch al niet kan lezen midden in Turijn .