Olivier,Even een vraagje.
Heb me ingeschreven en opgegeven voor 2x vrijrijden op zondag en zou hiervan een mail krijgen? Ik heb hem iig niet gezien.
Groet olivier
Prices for non members can be found on http://www.spettacolosportivo.eu/en/ , see 'other'. For your question about the membership card please contact donateursadm@alfaclub.nl.Dear all Alfisti from Netherland!
I'm from Czech republic and I'd like to come to Zandvoort after 4 years again.
I made registration to SCARB in 2009 on the CP entry gate, but I think that I got just sticker with SCARB logo, no membership card (as I'm reading about this card at Spettacolo Sportivo web sites).
My question is - if I'll come there as pedestrian visitor (no alfa I think this year), how much will I pay for that?
And I could get the membership card?
I'd like to see you there again!
Rijden jullie mee op ?Ik ga de zondag even. Mijn broer vergasten op een leuk dagje. Aangezien hij de bertone heel mooi vind het beste jaar.
Meld het even bij de poortwachters (de tweede die je tegenkomt, dus bij de buiteningang van het circuit) als je aankomt. Dan vertellen zij je hoe het werkt (het kan!). Hou er rekening mee dat er dan maar 1 volwassene per auto mag zijn, bij meer mensen boven de 12 jaar even extra kaartjes kopen. En het is misschien handig dat jij niet net op de baan aan het rijden bent als zij aankomt.Hoe werkt het als je met twee auto's wil komen met 1 donateurs kaart en niet tegelijkertijd?
Mijn eega wil niet zo vroeg op Zondag!
gr Jan