Men hobby in lang vervlogen tijden :
En nu, naast de Alfa's, dit:
Ja het is zomer dus de andere hobbys worden ook weer uitgevoerd.
2 Weken geleden een nieuwe RIB gekocht (snelle rubberboot) Novurania met 30pk:
Heb de rib nu op trailer thuis staan en gaat dus achter de Lancia Thema SW aan naar Zeeland in de komende weken. (toch wel handig die Thema met trekhaak).
En dan ook maar gelijk een groter zeiljacht (foto van de makelaar) gister gekocht vandaag betaald naam wordt nog veranderd in Joshua S (oude schiop heet Joshua) en volgende week de overdracht bij de notaris, dan spullen over van de oude ship in de nieuwe en genieten van het Zeeuwse water.
Hoop dus op nog een lange nazomer en veel mooie weekenden.
Nog meer watersporters hier ?
Ciao Roy
Wims, ja wat anders dan de Contest 30, deze is bijna 4 meter breed je ziet mij binnekort wel.@Roy: nette boot hoor! Op die foto zie je nog net een klein stukje van mijn nering op de achtergrond......
Je ligt op de M-steiger neem ik aan?
Heb zelf geen boot (meer), alle hobbycenten gaan naar de Alfa's
groetz, wims
Lijkt mij een leuke hobby en ik denk dat je momenteel voldoende materiaal tot je beschikking hebt.2 hobbie's
En mijn andere hobbie: Het vastleggen van verval (ook bekend als Urban Exploring)
Perfect sunlight & perfect decay by Jobo/ KraPas86, on Flickr
Jaaaaajaa... dat kennen we nu wel Gerwinmijn laatste post in dit topic (over mijn andere hobby) is al van een paar jaar geleden, maar ik doe nog steeds MTB-en... Ondertussen wel een andere fiets, een Cannondale F1 2013 29er...
nog een niet alfa hobby, en waar ik binnenkort eindelijk weer eens wat aan kan gaan doen: