Goeiemiddag!
Bij deze, een projectpagina over m'n 75. Ben sinds 24 juni in bezit van deze Luxemburger.
Zoals op de foto's is te zien, stond de auto er een beetje zielig bij. Reflectorstrip hing er voor dood bij, achterlichten kapot, koplampen toch wel, deukje hier, butsje daar. Maar, dat mocht voor mij de pret niet drukken!
Heb ik iets te doen, heb liever, dat ik een auto koop waar ik nog iets aan moet doen. Bouw ik zelf ook weer kennis op.
Zit een 2.0 in, was tikken en lopen. Heb de 75 nu in de brug hangen, waar ie goed bekeken wordt. Het viel me allemaal mee. Op 2 plekken, bij de achterlichten is ie goed doorgeroest, maar verder? Weinig!
Ik ben motorisch nog niet heel veel van plan, dat komt wellicht later wel. Focus me eerst op de body, de remmerij en de ophanging, dat dat in orde is. Daarna verder kijken!
Moet kijken wat ik er precies mee wil ga doen, waarschijnlijk iets in de richting van circuit/snaarstrakke daily. Ik probeer van alles wat ik doe en wil gaan doen, wel een update te posten, met wat foto's.
Het is m'n eerste 75, loop me al flink in te lezen hier op het forum. En op internet zelf natuurlijk. Als jullie tips/aanraders/handigheidjes weten, hoor ik het natuurlijk ook graag!
En bij deze, nog wat foto's!
Ciao!