Ik ben Patrick uit Rotterdam , sinds donderdag 5 september eigenaar van een bloed roode super coole , Alfa Gtv 916.. ( Lampredi ) Met een 155 Q4 2.0 16v Turbo motor & Visco-sper Gearbox van een Fiat coupe Turbo en Squadra ge-tunned met een luttle 235 pk .

Om eerlik te zijn de eerste paar dagen waren een hell voor mij en de Alfa ..Turbo druk viel weg - Dumpvalve onder de olie - een gebroken linker voor veer ( dacht ik ) - en na het tanken van euro 98 slecht startend . Maar heb me er door heen gezet en alles er aan gedaan om de Alfa die >> Mr Hylke jaren terug onder zijn kont had via auto bouwer Jacco , in orde te maken .
Vandaag bij super toffe gasten op de brug gehad en al na een uur was bijna alles verholpen , op 1 ding na dat in bestelling is (een Veer verhoog Rubber) , omdat de veer niet gebroken is ...Maar niet klopt in hoogte met de veer aan de rechterkant ! waardoor mijn wiel steeds tegen het spatbord kwam bij de kleinste hobbel .
En na weg rijdend uit de Garage de Alfa weer als een Komeet er van door ging zonder problemen !!!

Het is niet mijn eerste Alfa , heb er in het verleden al 3 voorgangers gehad waaronder ook een : 164 2.0 t spark -155 2.5 v6 - 146 1.6 tspark ... Maar nog nooit een echte snelle Jelle , als deze

Grts
Patrick