Heb hier nog geen berichten geplaatst over onze loods. En even in het kort hoe en wat. Mijn GTV6 project staat dadelijk al een twee jaar in deze mooie loods en ik deelde deze met de voormalige eigenaar. Nu de loods is verkocht hebben de oud eigenaar en ik een paar vrienden gevraagd of men mee wil doen in deze loods. Voor de gezelligheid en om samen de kosten te drukken en er voor te gaan zorgen dat we met z'n vijfen een top hobby loods gaan krijgen. Na een opstartperiode zijn we na de bouwvak druk met het leeghalen van de loods om alles opnieuw te gaan indelen. We hebben afgesproken dat we per persoon 2 auto's in de loods mogen zetten en verdere afspraken zijn goed gemaakt. We kennen elkaar allemaal goed en dit werkt erg makkelijk. We hopen eind oktober alles echt zo te hebben staan dat we dan klaar zijn en een ieder met zijn project(en) verder kan gaan. Ook hebben we goede hulp aan Stefan uit Almelo (StefGTV6) Dank dank kerel. Hier onder zie je de rest.
Even een kleine update dmv een paar foto's van afgelopen weekend. Op de eerste de Sud Sprint van Anteun die op van die rolbankjes moest komen. En wat nou een krik gebruiken, zo kan het toch ook
Op deze foto's staan de auto's die eerst niet meer naar buiten komen en tzt eens aangepakt gaan worden.
Op de volgende foto een overzicht van bovenaf terwijl we druk waren met de inrichting vano.a. de stellingen. Nu lekker bakkie doen. Onze oudste moest er even bij zitten om een beetje bij te komen
En als laatse een foto van de bovenste verdieping met onderdeelschappen. Dit is nog niet allemaal klaar en ingericht, maar het begin is er zou ik zeggen.
Vanavond weer even heen om weer wat te gaan doen. Op de foto waar we staan te koffie drinken komt nog een volwaardige werkplek voor een GTV6 van Jan. de brug komt binnenkort op een andere plaats te staan. Zo zijn er straks drie plekken waar we aan projecten kunnen werken met genoeg ruimte. Achter het groene "doek" staan twee auto's die gewoon rijdend zijn. De brug komt straks in het verlengde van het gangpad te staan. Zo krijgen we dus weer meer ruimte.