De rode staat altijd aan rondweg geparkeerd in Leeuwarden.Vorige week een knalgele 75 bij de Jumbo (vlakbij het station) in Leeuwarden. Later in de week een rode 75. Wederom in Leeuwarden.
De rode staat altijd aan rondweg geparkeerd in Leeuwarden.Vorige week een knalgele 75 bij de Jumbo (vlakbij het station) in Leeuwarden. Later in de week een rode 75. Wederom in Leeuwarden.
Ja die! Jens had al gezegd dat ie ook op het SSAR was. Kan kloppen dat ie bij het Friesland College staat; ik loop daar vlakbij stageDeze?Vorige week een knalgele 75 bij de Jumbo (vlakbij het station) in Leeuwarden. Later in de week een rode 75. Wederom in Leeuwarden.
Heb ik al vaker gespot in Leeuwarden (staat vaak geparkeerd bij Friesland College).
De eigenaar zit ook op dit forum, heeft ook een blauwe Alfetta als ik mij niet vergis.
Klopt!De rode staat altijd aan rondweg geparkeerd in Leeuwarden.Vorige week een knalgele 75 bij de Jumbo (vlakbij het station) in Leeuwarden. Later in de week een rode 75. Wederom in Leeuwarden.
Gezien de... eeeeh... "grote variatie in bouwstijlen" ben ik eerder genegen te zeggen "luiheid en gebrek aan fantasie"...Toeval of weldegelijk een architect/projectontwikkelaar met een Alfa-hobby?
Designo di GoogleGezien de... eeeeh... "grote variatie in bouwstijlen" ben ik eerder genegen te zeggen "luiheid en gebrek aan fantasie"...Toeval of weldegelijk een architect/projectontwikkelaar met een Alfa-hobby?
Haha. Op een van de artist impressions van mijn huis staat een Cinquecento in de tuin. En da's best stoer, want die tuin is volledig ommuurd.Designo di GoogleGezien de... eeeeh... "grote variatie in bouwstijlen" ben ik eerder genegen te zeggen "luiheid en gebrek aan fantasie"...Toeval of weldegelijk een architect/projectontwikkelaar met een Alfa-hobby?