Tijd geleden dat ik hier nog geweest ben dus Ik moet hier nog maar even een update plaatsen. Laatste tijd erg druk met school en nu komen de examens er ook nog eens aan, dus de Alfa krijgt maar weinig aandacht! Maargoed, vorige week de bolide op stalling gezet en in de stalling liep er van alles fout
. Alternator moet ik nog altijd weten te scoren, maar tijdsgebrek hé. Dus oude alternator gaf kortsluiting en waarschijnlijk mijn batterij kapot. Ook de zijachterruit viel eruit bij het openduwen. Dus tegen de lente heb ik weer wat klusjes alvorens ik kan rijden. De Alfa staat spijtig genoeg niet bij mij thuis.
De shoot was erg geslaagd en heeft toch heel wat bekijks gehad op social media! Daar ben ik dus erg tevreden over, zullen nog wel wat meer shoots komen, maar niet alleen Alfa's.
Voor volgend jaar heb ik nog niet te grote plannen met de Alfa, nieuw blokje zou wel mooi zijn. Maar eerst maar even sparen. Interieur afwerken gebeurd volgend jaar wel, eindelijk! En dan hoop ik eindelijk eens wat trackdays te gaan doen, alhoewel de andere auto's me om de oren zullen vliegen met die 1300.
Hopelijk heeft iedereen een fijne kerst gehad en het beste voor volgend jaar zou ik zeggen!
Net voor de stalling
En de kerstkaart van de fotograaf!