Naast mijn bovenstaande geposte ervaring met de ADAC waar toch de ANWB verantwoordelijk voor is, vond ik het een principe kwestie vanwege de absurde prijsverhoging vorig jaar.
Men claimde dat men met mij niet tijdig hoefde te communiceren hierover en dit kon opleggen omdat het om de beruchte verzekeringsbelasting (assurantie) verhoging ging. Echter gaat het om een clublidmaatschap, en voldoet de service niet aan de verzekeringsvoorwaarden (aldus contract 16 jaar terug). Wel van overheid richting ANWB vandaar de oplegging, maar niet ANWB richting hun leden. De rechtsbijstandhulp medewerker ook van de ANWB was het met me eens en wilde me wel helpen richting jawel hun eigen ANWB zuster: of dat goed ging komen: wat een rare club...
- Ze hadden me tenminste voor de opzegtermijn op de hoogte moeten brengen, niet 3dgn na verstrijken daarvan met een brief zodat ik een jaar langer blijven moest.
Ook dat is een rede waarom ik niets meer met deze club te maken wil hebben. Een afsleepdienst want meer doen ze niet a 130,00 per jaar
wel erg veel geld.
Nu dus a 39,95 met ook buitenlandservice via de dealer, zelfs nu gratis icm een beurtje