Mijn hobby's zijn
Vliegvissen (na het wedstrijd vechten deze hobby weer opgepakt, net zo spectaculair, en rijd dus vaak de Ardennen in of de Eiffel om te vissen)
gitaarspelen (beetje verplicht nummertje, mijn vader gaf les dus dan moet je wel he, nu heb ik er veel plezier van.)
free fight, muay thaiv (ivb met mijn gehaalde titels geef ik er ook les in)
motorrijden (doe ik eigenlijk te weinig maar je ken nie alles hebben he)
en natuurlijk mijn vrouwtje en mijn dochtertje Anna van bijna 3
en natuurlijk auto's
Ik werk bij de filmstudio's van de Universiteit in Maastricht.
Mijn eerste auto was een 440 1.7 turbo van een meneer die bij de NedCar werkte, plastic zat na tien jaar om de achterbank en mijnheer had zelf met een stukje tuinslang en een koffiemelk flesje, gezorgd dat met het inklappen van de antenne er zo geen water in de achterbak kon komen. eusa_clap
Daarna kwam er een corrado g60 waar ik heerlijk zelf van alles aan gesleutel heb, en daarna een mitsubishi lancer evo van 1992 die maar nooit kapot ging Roll Eyes.
Daarna wegens een stom wijf van een vriendin een Ford mondeo, tja wat zal ik er van zeggen, paste perfect bij haar, BOOOORIIIING.
Toen een bmw 318is heerlijke auto met een nette 140 pk waar ik erg van genoten heb, en door omstandigheden veel ste goed kunnen verkopen aan een petje, die er een bodykit voor had gekocht, maar net zijn eigen IS in de prak had gereden.
En toen een 440 uit 1996 die heb ik nog steeds en is technisch perfect maar vanbuiten tja overal roest en groen mos hahaha. auto is nu al 8 jaar in mijn bezit, nooooit maar dan ook nooit iets aan gehad, maar niet echt een inspirerende auto voor erbij.
Voor de lange afstanden die mijn vriendin moet rijden hebben we nog een a4 1.9 tdi quattro met een lief klein chipje, auto rijd heerlijk.
Nu mocht ik voor erbij iets anders uitzoeken, en je raad het al, een Alfa doet mijn hartje al jaren sneller kloppen (ik durfde alleen nooit). Ik werk 3 km van mijn werk, en als ik met de fiets ga kan ik net een liedje afluisteren met mijn IPODJE. IK zou dus eigenlijk vaker met de fiets naar het werk moeten gaan Ik ga dus niet afhankelijk zijn van mijn auto hahaha.
Het is een alfa 156 1.8 van 2003 geworden, met rood leer, cosmo blue, auto is in technisch goede staat, heeft denk ik we een schadetje gehad want de bumper steek paar mm uit bij de wielkast, bijna niet opmerkbaar, maar heb er heeel veel gezien dit was de mooiste, ook blijk ik stoelverwarming te hebben maar de schakelaar onder de bestuurders stoel is er niet, wel aan de pasagierstoel, dus daar moet ik nog eens ff naar kijken. Verder is het aflsuit rubber van de bestuurders portier bij het slot ook een beetje kapot, dus dat moet ik ook ff doen. Ook een plekje waar de kleur een beetje weg is op mijn lederen bekleding, maar ach. Ik ben zo blij als een kleuter met lollie.
Fotos volgen, heb hem echt net van gisteren
Ik hoop hier een hoop te leren van de liefhebbers
Met vriendelijke groet voor u allen.
Jules