Dat zou ik je echt niet durven zeggen. Ken namelijk maar 1 foto van de MT waar deze donkerblauw was. Verder is hij 2 jaar voor mijn geboorte rood gespoten, dus zo ken ik hem ook alleen.Toen ik deze sprint had zat er zeker weten geen plamuur op en had toen zijn (volgens mij) originele kleur donkerblauw.
Kan je je nog herinneren of dit nog ergens zichtbaar was? Bv. binnenkant deurstijlen, motorruimte?
ik weet ook nog dat er diverse motoronderdelen verchroomd waren (remvloeistofpotje, olievuldop en pijlstok en dat er een gepolijst kleppendeksel op zat.
Officieel zat er EEN dubbele valstroom carburateur op ( waarvan ik hier nog sproeiers heb liggen uit die carburateur!!).
Maar ik heb er twee dubbele webers op gemonteerd. Ik moest hiervoor wel het binnenscherm ter hoogte van de eerste cilinder iets naar binnen tikkenomdat anders de luchtfilterbak niet pastte.
mvg. Richard.
Het Weber-verhaal vind ik trouwens wel leuk om te horen, want op m'n 8e is mij haarfijn uitgelegd wat de carburateur was, wat zo'n ding nou prcies deed en dat het natuurlijk onwijs gaaf was dat er Webers op zaten

Helaas heb ik nooit mogen genieten van de echte Alfa-grom bij de MT, maar gelukkig heb ik wel toendertijd een Giulia Spider gehoord die bij Kees Verdoorn was gerestaureerd. Ook deze was voorzien van het Weber-orkest!

Ben trouwens ook wel erg benieuwd naar jouw foto's, dus als je ze online kan zetten, GRAAG!
Groetjes,
Jan Paul