Zo heb ik het wel ergens in de handleiding gelezenDat betekend nog niet dat het werktDe 75 turbo heeft deze brandstofstopschakelaar ook, gas los en de benzine toevoer naar de injectors wordt onderbroken
Zo heb ik het wel ergens in de handleiding gelezenDat betekend nog niet dat het werktDe 75 turbo heeft deze brandstofstopschakelaar ook, gas los en de benzine toevoer naar de injectors wordt onderbroken
Je moet bijna wel met de huidige brandstofprijzen.Ik vind het onderwerp "brandstofbesparing" best geinig, verfrissend, zo tussen Alfisten...
Overigens ben ik dat nieuwe rijden heel snel vergeten hoor in de AlfaVorige week beroepsmatig een dag cursus gehad mbt het nieuwe rijden (touringcar) S'ochtends vrij rijden en s'middags exact hetzelde traject nog een keer maar dan het nieuwe rijden. Bij 1200 toeren schakelen en op tijd van het gas en uitrollen. Resultaat? Op een traject van 40 km 0.85 liter brandstof bespaard.En dan te bedenken dat ik ongeveer 80dzd km per jaar maak.Kassa voor de baas dus
Je moet bijna wel met de huidige brandstofprijzen.Ik vind het onderwerp "brandstofbesparing" best geinig, verfrissend, zo tussen Alfisten...
Als je elke dag 1 kratje haalt is dat prima te doendus jij gaat je kratten bier op de fiets halen?
Fietstassen zijn een wonderlijke uitvinding, en anders een fietskar.
Kids eruit en bier erin