Zou zomaar eens deze meneer kunnen zijn.Nog steeds down, balen. Ik had met iemand uit Houten contact over een 1600 nord kop.... maar kan z'n nummer nu niet terug vinden
Die week duurt nu wel erg lang
Zou zomaar eens deze meneer kunnen zijn.Nog steeds down, balen. Ik had met iemand uit Houten contact over een 1600 nord kop.... maar kan z'n nummer nu niet terug vinden
+1Zou zomaar eens deze meneer kunnen zijn.Nog steeds down, balen. Ik had met iemand uit Houten contact over een 1600 nord kop.... maar kan z'n nummer nu niet terug vinden
Heb begrepen dat Carlo contact had gezocht met iemand die hem mogelijk kon helpen. Zelf heb ik ook een PB gestuurd, maar (nog) geen reactie ontvangen."....Het zit even niet mee. We hebben alle oude data dus gelukkig zal alles weer terugkomen. We zoeken nog iemand die handig is met php-fora en databases en zin en tijd heeft om hier eens in te duiken. Ondertussen doen we zelf ons best....."
Vond 'deze week' ook al wat lang duren...
Wie van de heren/dames kan zich hier eens stevig tegenaan bemoeien?
Grtz,fRank
Yups! The usual suspect heeft zich gemeld!Zou zomaar eens deze meneer kunnen zijn.Nog steeds down, balen. Ik had met iemand uit Houten contact over een 1600 nord kop.... maar kan z'n nummer nu niet terug vinden
ben je nog aan het klussen dan…….zou er dit jaar nog witte rook komen?
Jammer dat er zo'n gat valt in bijvoorbeeld de projectentopics.
Natuurlijk is hij nog bezig met zijn velgen passend te krijgen.ben je nog aan het klussen dan…….zou er dit jaar nog witte rook komen?
JW
Natuurlijk is hij nog bezig met zijn velgen passend te krijgen.ben je nog aan het klussen dan…….zou er dit jaar nog witte rook komen?
JW