nee was niet martijn of suus.Oranje knippers? Dan zal het Martinos/Suus geweest zijn.vanmiddag in vorden een rode 75 iemand van hier?
zo mooi als die nieuwe 75 van hun was hij niet.
nee was niet martijn of suus.Oranje knippers? Dan zal het Martinos/Suus geweest zijn.vanmiddag in vorden een rode 75 iemand van hier?
Ik was niet in de buurt, sprak hem met de kerstdagenHaha jullie letten wel goed op hè . Kom de volgende keer gerust langs als je in de buurt bent!Mn broertje had je nieuwe auto nog gespot Hij moest wel lachen toen ik zei dat ik het al wistGisteren rond 12.30 tussen bedrijventerrein Papendorp en de Meern een zilveren166 met oude neus, bestuurder zwaaide terug !
Ja, dat klopt, grappig! PM mij eens een linkje naar dat forum, PM?On-topic: deze foto vond ik op een ander forum. De nieuwe aanwinst van Dottore M op weg naar Nederland?
Dat denk ik niet.. die staat geschorstOranje knippers? Dan zal het Martinos/Suus geweest zijn.vanmiddag in vorden een rode 75 iemand van hier?
met zwarte velgen (en niet zichtbaar een 3.5 onder de motorkap)??Woensdagavond op de A4 net voor Den Haag een (hier bekende?) groene 164.