Zeer zeker Emile. Als je als controlerende/adviserende instantie een duidelijke misstand zo uitgefilterd en helder voorgeschoteld krijgt om er vervolgens niks mee te doen dan geeft dat zeer te denken over 'onze' regering. Kwalijke zaak. En dan betreft het hier 'nog maar' louter auto's/financiën. Denk je eens in hoeveel mensen met een gehandicapt kind of een nog niet erkende/onbekende ziekte etc al tegen die muur van onwil opgelopen zijn...Walgelijk.Laten we al die andere rugge(n?)graatloze sukkels in de eerste en tweede kamer ff niet vergeten Frank ! Op een paar uitzonderingen na heeft niemand het lef/fatsoen/inzicht om tegen onnozele/zinloze/unfaire regeltjes/wetten te stemmen, of het nu om oldtimers gaat of om wat anders. *sshole'tje Duivesteijn was toch wel de bloody limit.
Zoals Koot en Bie al eens hebben gezegd: ZEEMEEUWENPOLITIEK !!! (voor de youngsters onder ons: zeemeeuwenpolitiek is luid krijsend komen aanfladderen, de boel onderschijten en dan maken dat je wegkomt)
Maar mi blijft Weekers in deze kwestie the root of all evil...
Zeemeeuwen politiek is wel een goeie trouwens, kende ik nog niet.
Is in ieder geval de laatste keer geweest dat ik me druk heb gemaakt over 'het stemrecht', want dat heb je nl NIET. Ja je mag gaan aankruisen wie van de pisvlekken je de leukste vind maar vervolgens helpt t geen ene moer en wordt er een zak in je nek geslagen...Zelfs als onomstotelijk vaststaat dat je gelijk hebt krijg je het (omwille van de financiering van, ik noem eens wat onnodigs, nieuwe straaljagers) nog niet...
Grtz,fRank