Bij de RDW zei men van niet. Omdat de vorige platen ingeleverd zijn bij export, kunnen er normale platen op.Levert alleen wel een duplicaatcode op volgens mij.
Inderdaad!Zo te zien inmiddels tenaamgesteld. Eind van de week kentekenplaten + rijden dus
Maarten?Fraaie SZ Beetje redelijke km stand? Als deze auto ooit in NL heeft gereden kun je het oorspronkelijke kenteken weer krijgen. Stukken beter dan zo,n 3 letterplaat. Geen idee wie je bent trouwens. Geen Ralph, geen Patrick en geen Dre dus........
Groeten van Kever Carozon (nu snap ik 'm)
Daar kun je veel eenvoudiger sleuven in maken. Daar had ik ook al een plan voor.Dat is een RZ motorkap zonder sleuven...
Ik heb die laten maken voor mijn RZ vroeger.
Ik heb nog een hoop kevlar RZ/SZ onderdelen.
Was ik ook niet van plan hoor! Ze lagen eraf bij de RDW omdat ze dan natuurlijk even onder de kap moeten kijken.Meteen wat "advies". Rij niet zonder de extra motorkap bevestiging. De kap beweegt echt teveel boven de 200 km/h.
Klopt, voor die Aerocatch moet je enorme gaten zagen. Daarom leken die Quik-Latch dingen mij een mooie stealthy optie.Jaco Sekeris had ook nog een rood setje Aerocatch voor mij maar die wilde ik niet plaatsen omdat ik dan een niet eenvoudig te herstellen opening in de motorkap moest maken.
Groeten van Kever Carozon (nu snap ik 'm)
Ooit (toen nog zonder hoodpins) was ik vergeten om de motorkap helemaal in het slot te drukken (dus zat alleen op de beveiliging).Motorkap is toch loodzwaar van een SZ? Niet dat je 'em dan niet zou willen borgen hoor....Maat van me had (had) een Robin Hood (zo'n Super Sevenachtige sigaar) waarvan plots de kap openwaaide. Kon het gelukkig navertellen, maar vraag niet hoe. Zo stonden al zijn tanden in het stuurke i.p.v. daar waar ze horen te zitten...
De gaten in de bumper waar de koplampen inzitten zijn vrij groot bij deze SZ. Dus meer lucht onder de kap. Dat koelt wel goed, maar geeft ook meer druk in de motorruimte. Daarnaast ontberen de vroege SZ volgens mij een extra versteviging aan de kap die de latere wel hebben.Motorkap is toch loodzwaar van een SZ? Niet dat je 'em dan niet zou willen borgen hoor...
Maarten!Maarten?Fraaie SZ Beetje redelijke km stand? Als deze auto ooit in NL heeft gereden kun je het oorspronkelijke kenteken weer krijgen. Stukken beter dan zo,n 3 letterplaat. Geen idee wie je bent trouwens. Geen Ralph, geen Patrick en geen Dre dus........
?? Nergens last van bij mijn SZ.ik zou die pinnen lekker laten zitten!
het liefste zou ik ze ook plaatsen.
Als je 200 rijdt gaat de kap op en neer, als je nog sneller rijdt gaat hij ook nog eens naar voor en achter.
veel succes met de mooie sz
Mijne heeft t ook niet. Tsssss handbouw rommel...?? Nergens last van bij mijn SZ.ik zou die pinnen lekker laten zitten!
het liefste zou ik ze ook plaatsen.
Als je 200 rijdt gaat de kap op en neer, als je nog sneller rijdt gaat hij ook nog eens naar voor en achter.
veel succes met de mooie sz
Maar de ene SZ is de andere niet, het bijven handgebouwde auto's.