Jij mag hem ook als je wilt, dvd heb ik laatst gevonden waar alles op staat. Ondertussen weer kwijt waarschijnlijk. Cardisc manual of zoiets.
Was ff garage ah opruimen vandaar
graag.Jij mag hem ook als je wilt, dvd heb ik laatst gevonden waar alles op staat. Ondertussen weer kwijt waarschijnlijk. Cardisc manual of zoiets.
Was ff garage ah opruimen vandaar
Mooi!Tijd voor een kleine update. Via een bekende hier een naam doorgekregen die wellicht kan helpen en die getracht te contacten, nu even afwachten. Ik ben er mee bezig dus, het zal ongetwijfeld niet volgende week klaar zijn (dat zal ik ook maar niet meer roepen) maar het komt uiteindelijk ongetwijfeld goed.
Mooi!Tijd voor een kleine update. Via een bekende hier een naam doorgekregen die wellicht kan helpen en die getracht te contacten, nu even afwachten. Ik ben er mee bezig dus, het zal ongetwijfeld niet volgende week klaar zijn (dat zal ik ook maar niet meer roepen) maar het komt uiteindelijk ongetwijfeld goed.
Heel mooi.Mooi!Tijd voor een kleine update. Via een bekende hier een naam doorgekregen die wellicht kan helpen en die getracht te contacten, nu even afwachten. Ik ben er mee bezig dus, het zal ongetwijfeld niet volgende week klaar zijn (dat zal ik ook maar niet meer roepen) maar het komt uiteindelijk ongetwijfeld goed.
Ja idd, mooi!
Hey Dirk....long time no see!!!! Welcome back.Nee, daar gaat het niet om... Er is een ontwikkeling gaande, de komende tijd gaat het vast goedkomen en dan zijn we dit allemaal weer snel vergeten... Komt goed! Relax...
Thanks Arthur, had liever mijn comeback op alfaspeed gedaan maarja... Zal proberen regelmatiger mee te kijken... Even afwezig geweest.Hey Dirk....long time no see!!!! Welcome back.Nee, daar gaat het niet om... Er is een ontwikkeling gaande, de komende tijd gaat het vast goedkomen en dan zijn we dit allemaal weer snel vergeten... Komt goed! Relax...
Dirk, idem. Welcome backHey Dirk....long time no see!!!! Welcome back.Nee, daar gaat het niet om... Er is een ontwikkeling gaande, de komende tijd gaat het vast goedkomen en dan zijn we dit allemaal weer snel vergeten... Komt goed! Relax...