Inderdaad en vanwege de minder populaire lange trip naar Italië 2013, kon dit korte tripje wel weer eens heel snel volzitten Kees. Duitsland rules qua rijden mij betreft, daar durf ik zelfs mijn lage Juul mee naar toe te brullenDe reacties op het forum zijn niet echt een indicatie voor de belangstelling. Soms wordt op een aankondiging nauwelijks gereageerd en is de opkomst toch groot. Bij de BLR is het bijna traditie dat er nauwelijks over gepost wordt terwijl de boel meer dan eens 'uitverkocht' is.Of is de rest niet zo enthousiast als wij.
Ik bedoel dit niet negatief , ik ben misschien meer gewend aan een ander forum (916) waar bijna altijd wel reacties los barsten .Inderdaad en vanwege de minder populaire lange trip naar Italië 2013, kon dit korte tripje wel weer eens heel snel volzitten Kees. Duitsland rules qua rijden mij betreft, daar durf ik zelfs mijn lage Juul mee naar toe te brullenDe reacties op het forum zijn niet echt een indicatie voor de belangstelling. Soms wordt op een aankondiging nauwelijks gereageerd en is de opkomst toch groot. Bij de BLR is het bijna traditie dat er nauwelijks over gepost wordt terwijl de boel meer dan eens 'uitverkocht' is.Of is de rest niet zo enthousiast als wij.
Kwestie van goede connecties met je directeur, mijn vriendin ook onderwijzeres vmbo heeft de extra vrijdag uitonderhandeld, maandag is al vrij natuurlijkLastig, ze werkt in het onderwijs, daar kun je niet zomaar vrij nemen..................