Ben ook bang dat je met Hans' aanpassingen en ongetwijfeld verbeteringen nergens met zo'n 105je terecht kunt qua klassevoorschriften. I.i.g. niet in de Challenge in mijn ogen. SI mogelijk wel maar daar heb je met 1.55 totaal geen enkele vorm van concurrentie. En stel: je mag Challenge rijden dan ga je toch tekortkomen op de Imsa's, de 156 van Ron en de betere 147 GTA Cuprijders. Daarnaast Hans, in mijn beleving dan, zit de fun niet alleen maar in de allersnelste rondetijd maar met name ook in de onderlinge competitie
. Mijn mooiste momenten waren op het scherpst van de snede racen met o.a. Christiaan, Fonger, Peter, David, Arthur, Tom waarbij we allemaal konden winnen en elkaar opduwden naar steeds betere tijden. Dat vond ik gaver eigenlijk dan mijn ultieme rondje ooit dat eindigde in een 2.00.753. Dat rondje is, gelijk Chris zegt, met name goed voor de kroegverhalen
. In die tijd veegden bovengenoemde rijders het overgrote deel van de Modified rijders van de baan
.
O ja, ik heb nog ergens een trainingstijdenlijst van Zandvoort waarop staat: Dennis Vogel, Alfa Romeo Gt Junior, tijd 1,56 en een beetje
(uiteraard niet gereden met de Bert maar met de 147 Cup in de vrije training).
Rik, ik schakelde altijd pas bij opkomen rechte stuk over naar de 5
, dus daar waren nog enige seconden te vinden geweest
, grappig dat we in die tijd echt helemaal niets met datalogging deden
Wat mij nu helemaal te gek lijkt, nog veel meer dan de snelste rondetijd in een, in mijn ogen, onbetaalbare 105 is dat clubje van mannen weer bij elkaar en tegen elkaar strijdend in een 105je. ALS het fanatisme nog is zoals vroeger duikt de rondetijd 10 jaar na dato zeker onder de 2.00 met de huidige materialen en kennis
Just my 2 cents!
O ja, Ronnymo, jou zou ik ook graag aan dit groepje toevoegen