''Ey yo, homie, w'sup? Check out my twennie-foh's''
''I'ght''
Misschien kom je in aanmerking:Miljaar, het zat me niet mee vandaag
Even een" lekker toertje" gemaakt met de Brera, toch wel 2 geflitst zeker op een kwartier tijd Hoe lomp kan je zijn
De eerste keer door een vriendelijke agente aan de kant gezet in een dispositief, ik dacht een gewone routinecontrole, neen dus. "Meneer u bent even verderop geflitst, papiere bitte!" Ook even moeten blazen, de eerste keer in 24 jaar !
Nog geen tien minuten laten "even" optrekken op de autostrade, lap daar had ik het alweer vlaggen
Stom natuurlijk en enkel en alleen aan mezelf te danken, ik denk dat dit het duurste "toertje" uit mijn carrière zal worden, had ik toch maar beter iets anders gedaan deze namiddag
En vandaag post gekregen, viel toch wat tegen: 31km/u te hard...Inderdaad balen, Dave!
Ik ben in 11 jaar pas 1x geflitst, en dat was zelfs om 6:30u 's ochtends met 5km te hard...
Maar vorige week, toen ik de GTA net een uur op mijn naam had staan, werd ik in Duitsland geflitst op weg richting huis.
Was via justitie gegaan zelfs, zó erg is datEn vandaag post gekregen, viel toch wat tegen: 31km/u te hard...Inderdaad balen, Dave!
Ik ben in 11 jaar pas 1x geflitst, en dat was zelfs om 6:30u 's ochtends met 5km te hard...
Maar vorige week, toen ik de GTA net een uur op mijn naam had staan, werd ik in Duitsland geflitst op weg richting huis.
Ach ja, iets van 50/60 euro ofzo, in NL had me dit bijna 300 gekost!
Al vanaf m'n 10e een rasechte alfist maar prive rij ik toch al een paar jaar BMW (eerst een 525D en nu een X6 30D).Dan heb je opeens de kans om van autorijden te genieten ipv je te verplaatsen...Kom op, vertel, laat me niet langer in spanning wachten, wat gebeurt er dan ????
Zonder de discussie over het uiterlijk van de 166 aan te willen gaan blijft het een zware auto met, in de grotere motorisering, een zware motor boven z'n aangedreven en sturende wielen... dat zal je NOOIT het gevoel geven dat jij de baas bent over die auto want het is best wel een zompig sturende en zeer onderstuurde auto.
Stap in een 7-Serie met een net zo'n grote zware motor maar met aandrijving op de achterwielen en je hebt vanaf de eerste meter het gevoel dat jij de baas bent over die auto... en dat maakt nou net het verschil tussen "je verplaatsen" en "autorijden"...
Toevallig gisteren op de NJ-borrel nog gezegd: je kunt best van auto's houden om een 166 leuk te vinden maar als je van autoRIJDEN houdt is het een ander verhaal...
Donateurs kun je niet royeren geloof ik. Oprecht goedbedoeld advies kun je uiteraard wel krijgen:nu een X6 30D
Wordt ik nu geroyeerd????