Lijkt wel een beetje een necro-post, maar hier hoort ie toch denk ik. Sinds deze zomer een Giulia erbij, zoals je al hebt kunnen lezen gaat de Spider eruit.
Giulia stond te koop, meen december 2021 ofzo, toen al opgevallen, maar te laat. Eigenaar wilde er om een of andere reden toch weer vanaf, dus in de zomer kwam ie weer voorbij en toen wel op tijd toegeslagen:
en op een bekende locatie:
Is een 1300ti uit 69, maar veel is er niet meer origineel, maar dat hadden jullie al wel gezien:
- verlaagd, Alfaholics B achter, C voor (andere veerschotels), koni geel rondom
- GTA replica's in een custom kleur
- 2ltr, in de map met gegevens staat uit een Alfetta, maar motornummer is A00512, dus lijkt me uit een GTV ofzo te komen
- 10/43 met 25% sper
- 123 ontsteking
- bij BAS op de rollenbank geweest en andere bezetting gekregen en heeft nu 132pk's en dat rijdt heerlijk
Nog wel het een en ander te doen:
- auto had van oorsprong een rood interieur en dat lijkt me wel weer wat, er zitten nu Nuova voorstoelen en voorste deurkaarten in, maar andere achterbank en originele deurkaarten achter
- ik wil andere stoelen, ik denk aan Cobra Classic RS (ook in bordeaux leverbaar)
- auto start voor geen meter als ie warm is (en als het buiten ook warm is), oorzaak nog niet achterhaald, lijkt niet de bobine of accu in elk geval
- rubbers van de overriders zitten zo goed als alle 4 los
- boutjes van de verlichtingsunits vervangen, want daar zitten nu 5 verschillende in van de 12...
Verder vooral lekker veel rijden