Tip: trek het stekkertje los en schuif daar een ander stekkertje met (voldoende dikke) draad op.
Zet de auto op de handrem en in z'n vrij. Zet de auto op contact en druk het andere uiteinde van de kabel stevig op de + pool.
Als ie het dan wel goed en betrouwbaar doet, dan moet je het in je contactblokje (onderdeel van contactslot) zoeken.
Uiteraard heb je wel eerder al de staat van alle stekker verbingen gecontroleerd.
Zeker een goeie tip. Ik heb het alleen net anders geprobeerd.
Stekkertje los gegooid, ander stekkertje op de aansl 50 gezet, met een losse draad. Direct door naar de + pool. Alleen
contact uit. De startmotor ging achter elkaar rond, en sloeg in. Probleem zit hem dus in de bedrading. Toch vreemd, dat ie af en toe wel, en af en toe niet start....
Ik ga morgen om 7 uur naar mn werk, waar de auto nu nog staat, om eens de boel te gaan bekijken bij 't contactslot!
Hoe is de kleurcodering op:
http://alfa75register.webklik.nl/page/manuals ??
Heb het schema opgezocht, en ik kom deze coderingen tegen:
R M N
Is ie gewoon in het engels?