maagdelijke km-stand van slechts288000km

Ne witten ... waart ge een beeteken jaloers op ons

Check PB trouwens ...
Kristal
maagdelijke km-stand van slechts288000km
twee witten dan naar SpaNee Kristalleke,de rode is verkocht en ik heb een witte 75 TS ingeruild.Dus ik dacht Axel- Franchorchamps is een lekker stukkie om um nog wat in te rijden met zijn maagdelijke km-stand van slechts288000km
Nee hoor ... wij komen met een mooie pas behandelde rosso widebodytwee witten dan naar Spa
ik bedoelde twee witte 75-ersNee hoor ... wij komen met een mooie pas behandelde rosso widebodytwee witten dan naar Spa![]()
![]()
Kristal
He ... dat zou een leuk fotooken kunnen opleveren ... maar het kan zijn dat we Marco in de kofferbak meenemen dus ... we zien welIk bedoelde twee witte 75-ers
gebruik wel een filter op je toestel want ik heb geen tijd om te poetsen.....He ... dat zou een leuk fotooken kunnen opleveren ... maar het kan zijn dat we Marco in de kofferbak meenemen dus ... we zien welIk bedoelde twee witte 75-ers![]()
Kristal
Is een beeteken Vaseline ook goegebruik wel een filter op je toestel want ik heb geen tijd om te poetsen.....
YipIs een beeteken Vaseline ook goegebruik wel een filter op je toestel want ik heb geen tijd om te poetsen.....![]()
BTW geen gegadigden meer voor zondag ?
Kristal
Met z'n Adriaan pak ?maar het kan zijn dat we Marco in de kofferbak meenemen dus ... we zien wel![]()
Kristal
Met z'n Adriaan pak ?![]()
(ik zal maar niet te hard lachen....)
He Michel, kom je niet naar Spa ?Met z'n Adriaan pak ?maar het kan zijn dat we Marco in de kofferbak meenemen dus ... we zien wel![]()
Kristal![]()
(ik zal maar niet te hard lachen....)
Dus voor jou is het ook in de sjakosZal er morgen ook zijn met een mooi verlaagde 164![]()
Rond de klok van 12.00 bij huizeke 2 of 3Dus voor jou is het ook in de sjakosZal er morgen ook zijn met een mooi verlaagde 164![]()
![]()
Tof dat je der bij bent .
Kristal