Zal dan wel niet van hier zijn, wij zijn immer correct en netjes
Ja, met name Bertones zul je met mooi weer vaak spotten hier. Rijden er best een hoop van rond in Maastricht. Alleen al op weg naar m'n werk (2,5km fietsen) passeer ik er een stuk of 5!Zie Veel hier in maastricht. ..vandaag een mooie gtv bertone en vorige week een grijze gtv 116...
Auto was gestolen. Ben blij dat ik daar niet fietste, fiets daar regelmatig langs.Iemand van HIER hij wordt gezocht
dit klinkt als zo'n oude contactadvertentie...Vanmorgen in Essen vlakbij de Messe voor Techno Classica een blauwe 156 SW face lift. Je zal mij niet herkend hebben, was incognito in een hybride Volvo.
".... je herkent me aan mijn blauwe hybride ....". Klinkt smerig.dit klinkt als zo'n oude contactadvertentie...Vanmorgen in Essen vlakbij de Messe voor Techno Classica een blauwe 156 SW face lift. Je zal mij niet herkend hebben, was incognito in een hybride Volvo.
Wat dacht je van ... je hoorde me vast niet aankomen, maar ik was vlak achter je".... je herkent me aan mijn blauwe hybride ....". Klinkt smerig.dit klinkt als zo'n oude contactadvertentie...Vanmorgen in Essen vlakbij de Messe voor Techno Classica een blauwe 156 SW face lift. Je zal mij niet herkend hebben, was incognito in een hybride Volvo.