En nog een
"Man versteend van Angst na bijna dood ervaring door Alfa"En nog een
10 maanden oude MiTo blijkt afgetrapt exemplaar."Man versteend van Angst na bijna dood ervaring door Alfa"En nog een
Tja, ik ben er nog niet over uit wat het is. Het schopseltje is me eigenlijk meer overkomen, zo'n beetje ongeveer.Nieuw projectje, matteo?
Dat is toch de ex die, ex hij, ex zus en ex zo. (waaronder alfagrl?)Tja, ik ben er nog niet over uit wat het is. Het schopseltje is me eigenlijk meer overkomen, zo'n beetje ongeveer.Nieuw projectje, matteo?
Ze is best wel afgenast qua koets de plakken plamuur hebben meer cohesie met de aarde dan met het onderliggende ferro, interieur en bekleding gescheurd en smotsig, electra leeft zijn eigen leven maar ze heeft een behoorlijk harde bodem en een lekker soepel blokje. Ook is er op technisch gebied al e.e.a. aan gerepareerd.
Al is er nu niet echt mee te rijden, het rempedaal zit onderin, een paar APK zaken zijn niet op orde en de accu is meer een zwaccu, de bandjes door de leeftijd van 10 jaar craquelé, het blijft een geinig ding.
Slachten?? Misschien. Ratlook?? Is er de ideale kandidaat voor.
Voorlopig staat ze bij mijn vader, ik heb nog drie (grote) projecten en een bedrijfje dus maandag maar ff schorsen.
Jep, die. Ex giulietta116, gebrüder Hoorn, ex alfagrl ex TieVie.Dat is toch de ex die, ex hij, ex zus en ex zo. (waaronder alfagrl?)Tja, ik ben er nog niet over uit wat het is. Het schopseltje is me eigenlijk meer overkomen, zo'n beetje ongeveer.Nieuw projectje, matteo?
Ze is best wel afgenast qua koets de plakken plamuur hebben meer cohesie met de aarde dan met het onderliggende ferro, interieur en bekleding gescheurd en smotsig, electra leeft zijn eigen leven maar ze heeft een behoorlijk harde bodem en een lekker soepel blokje. Ook is er op technisch gebied al e.e.a. aan gerepareerd.
Al is er nu niet echt mee te rijden, het rempedaal zit onderin, een paar APK zaken zijn niet op orde en de accu is meer een zwaccu, de bandjes door de leeftijd van 10 jaar craquelé, het blijft een geinig ding.
Slachten?? Misschien. Ratlook?? Is er de ideale kandidaat voor.
Voorlopig staat ze bij mijn vader, ik heb nog drie (grote) projecten en een bedrijfje dus maandag maar ff schorsen.
Ratlook heb je het snelste voor elkaar. Leuk.